Gå til innhold

Magehuden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle meg deres erfaringer med hvor bra magehuden deres har trukket seg sammen etter fødselen? Hvor lang tid tar det før den er noenlunde som før?

Jeg fødte for litt over to måneder siden, magehuden er fortsatt ganske slapp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart 8 mndr siden fødselen og først nå magen begynner og komme seg, ikke helt der den var enda og er nok laaaaangt igjen der, men først jah siste mnden den har begynnt og stramme seg litt opp..

Skrevet

7,5 mnd siden jeg fødte - magen begynner å komme seg først nå ja... aner at jeg kommer inn i buksene mine snart - er drittlei gravidebukser!!! Altså jeg får på meg buksene, men det ser jammen ikke pent ut når magen henger som en sekk over bukselinningen - derfor gravidebukser fortsatt... Håper jeg greier å få vekk noe av magen i løpet av et par tre måneder til... hehe =)

Skrevet

Hmm, det var jo litt lang tid ja. Får smøre meg med tålmodighet da.

Skrevet

fødte før 2,5uke siden, har litt mage hengende nederst enda, men nesten alt er borte, å jeg ser at det blir bare mindre og mindre. så er ikke alle som må vente 7mnd. om det var til hjelp :)

Skrevet

Dette kommer nok helt ann på hvilken hudtype du har. Min mage trakk seg fort tilbake. Men mitt problem er: Magen ser flat ut stående, men når jeg sitter derimot kommer det en bulk! Noen som vet om denne forsvinner, eller om dette vil være sånn for alltid? Noen som også har det sånn? Er akkuratt 8 måneder siden jeg fødte i dag faktisk :)

Skrevet

Hm , magen min var stram og flat 3 uke etter... seriøst!

:)

Skrevet

Er 13 dager siden fødsel nå og syns magen er like liten som før graviditet, bare uten så mye muskler da:)

Nå skal det legges til at jeg i graviditeten kun la på meg på magen og ikke mer enn 10-11 kg, så slikt må vel kanskje tas med i betraktningen? Bukser og skjørt og kjoler passer hvertfall. Selv om toppene ser rare ut når puppene plutselig er en størrelse større...

Skrevet

jg fødte for 2 månedersiden og magen r ganske hengete fortsatt. j... kjipt når jg prøver bukser, passer ellers,men ikke i livet.. aaarrrggg :S

er enig med lilemo må nok ta i betrakning hvor mye man har lagt på seg og hudtype. jg la på mg over 20 kg så jg har bare å smøre mg med tålmodighet tenker jg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...