måneskinnsjenta Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Vi starter med nesespray nå og jeg er så spent. Har akkurat bestilt det på apoteket. Damen på apoteket rådet meg til å bestille kun en flaske i første omgang da den var veldig dyr. Jeg skal spraye en dusj tre ganger daglig til jeg får beskjed av sykepleier. Hvor mange bestilte dere? Jeg venter med å ta ut Puregon og el-tabletten til litt uti løpet, må spre dette på to lønninger ... Forferdelig dyrt, men det er selvfølgelig verdt det!
Brumm Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hei! Så spennende at du skal starte:o) Jeg kjøpte en av gangen, men trengte 2. Det er 60 doser i en flaske. Jeg fikk et skjema av min lege, hvor det sto når jeg skulle begynne med spray og når jeg skulle begynne med sprøyter. Når en begynner på sprøyter, skulle jeg ta 2 doser m spray. Så jeg regnet meg frem til ca hvor mange doser jeg trengte totalt:o) Lykke til!
Snooopi Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 jeg har brukt 2 flasker hver gang, en med 60 doser og en med 30 doser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå