Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i morgen, og legen min målte sf-mål til 43 cm.. Det er laaangt utenfor skjema! Huff.. skal inn på KK i morgen for vurdering av størrelse på baby, og se om det evt må bli keisersnitt. (Hadde hastesnitt sist...) Noen andre som har, evt har hatt så stort sf-mål, og født en baby på "normal" størrelse? Kjenner jeg holder på å utvikle en fødselsangst her helt på slutten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er i uke 39 og SF mål på 40. Har time på gyn.pol torsdag for å vurdere størrelse på babyen. Er veldig spent på om jeg kan føde vanlig eller må ha keisersnitt. Få høre hva de sa da etter undersøkelsen din imorgen....

Skrevet

Hei...

Jeg har og har hatt stort symfysemål.

Nr 1: Uke 39 : 41 cm ------- 3200 g og 33 cm rundt hodet

Nr 2: Uke 36 : 42 cm -------3740 g og 37 cm rundt hodet

Nr 3: (i dag) uke 38 : 43 cm ..........vel etterlengtet!!!

Fødslene har gått veldig lett - ikke noe problem med å få de gullene ut. Gruer meg ikke i det hele tatt til selve fødselen denne gangen. Gruer meg fryktelig til kraftige etterrier.

Uansett - lykke til i morgen og lykke til med fødselen som sikkert er like rundt hjørnet.

Skrevet

HEI!

Jeg er uke 33/0. Har SF mål på 37 nå, vokser ca 1-2 cm hver uke. Ved forrige svangerskap hadde jeg SF mål på 50. Jeg fikk da en gutt på 4130 gram og 51 cm lang. Så jeg tror nok det kommer til å gå bra jeg. Blir jo mer og mer normalt å føde barn på mellom 4,5 - 5,0 kilo, men jeg tror ikke du har noe å være redd for. Masse lykke til, håper du ikke går over tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...