Gå til innhold

Plutselig var det plass til oss på Riksen/IVF!

Anbefalte innlegg

Her skjer ting fort og det er bare å snu seg om! Forrige pp var jeg som kjent HELT sikker på at jeg var gravid og til min STORE overraskelse kom mensen. Skjønte INGENTING! Hadde alle sympt. som da jeg var gravid tidligere i sommer. Kroppen er jammenmeg rar ...

Men nå har vi altså fått fremskyndet plass på Riksen for IVF. Vi var planlagt inn der mot jul, men tydelig har folk blitt gravide av seg selv siden de kunne dytte oss inn allerede nå. Begynner med nesespray lørdag! SPENNENDE!

Fortsetter under...

Ja, det var jammen spennende! For en herlig overraskelsedelig noen som fikk forkortet ventetiden (og ikke forlenget, som vist er blitt nromen her). Håper inderligt at det lykkes for jer snart og at IVF behandlingen ikke blir for hard for deg -- skjønner jo det kan være litt av en prøvelse for de fleste kvinner, men det er jo værd det. Ønsker deg masse lykek til - vi glæder oss allerede til glad-meldingen!

Annonse

Hei måneskinnsjenta!

Har lurt litt på hvordan det gikk med deg. Godt å høre at du er ved friskt mot og ikke minst har spennende ting i vente.

Håper du snart har fullt opp med symptomer igjen. og at det er fordi du faktisk er gravid.

Ønsker deg lykke til, hold oss spente vesener oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...