Gå til innhold

Jeg har fått verdens mest fantastiske nyhet!!!!!!

Anbefalte innlegg

Noen av dere vet vel kanskje at vi har begynt og forberede oss på eggdonasjon pga min høye FSH.?

Nå har jeg nettopp snakket med ei go venninne og hun tilbød seg plutselig og være donoren vår!!!!!!!!!! Vi er ganske lik i forhold til form og farge, og blodtypen stemmer også!!!! Har så lyst til og bare roooope ut min enorme glede!!!!!!! Håper dette går i orden!!!!!

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen:o))))

Kan hende jeg jublet litt for tidlig for da jeg fortalte det til sambo, så var han ikke helt positiv til tanken på og bruke en kjent donor.....vi får se hvor vi ender tilslutt, men den gaven venninna mi ønsker og gi oss, har rørt meg langt inn i hjerterota:o)

Jeg er også kjempe glad på deres vegne - og ønsker dere allt godt. Min mann og jeg snakket om dette - og vi tenkte også at om jeg skulle få egg fra min venninne - noe som ville vært utrolig snillt - ville jeg kanskje følt at det var litt rart - siden det ville vært hun som var biologisk mor sammen med min mann? Hun ville kanskje sett på barnet og tenkt at "det er egentlig mitt"? Man får jo mange rare følelser og tanker under slike forhold.. Kanskje ville du etter å ha født og du er full i hormoner tenkt selv at det er rart at mannen din og din venninne har ett biologisk barn sammen? For selv om hun gir deg ett egg - og du synes det er flott - vet man aldri hvilke følelser som oppstår etterpå.. Det er så lett nå og tenke at allt er greit - men når hormonene setter inn kan jo allt skje..Og hva med barnet? Det har jo krav på å få vite hvem som er det biologiske opphav - så det vil kanskje ødelegge noe om noen år, - når barnet får vite at det er "tante.." som er mamma??

Jeg ønsker deg allt godt - og synes det er flott - men jeg ville tenkt meg om når det gjelder en kjent donor... :-)

Klarer dere det er jo ingenting bedre --- det er jo bare dere som kan avgjøre det - og jeg har kun skrevet utfra mine egne tanker og følelser :-)

Varme klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...