¤2småtroll¤ Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 bæsja hele tida.....flere ganger til dagen...men får ikkje så ofte til. Dette er veldig uvanlig meg...pleier til og gå opp til en uke uten og bæsje. Har lest at det kan skje når fødselen nærmer seg... Noen som vet dette??
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg bæsjer opp til tre ganger om dagen. Ikke noe problem heller.. Har vært sånn de siste ukene. Ikke hatt forstoppelse i løpet av svangerskapet. Kanskje fordi jeg spiser mye frukt og drikker et halvt glass Biola til frokost hver dag...?
Møøø Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Sånn er det her og. Bæsjer flere ganger om dagen, ikke normalt til å være meg... Men babyen ligger jo langt nede nå da, så tarmene har begrenset med plass og må vel tømme seg oftere tenker jeg )
Duddlidu Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 hei! Sånn har jeg også hatt det de siste 2 ukene eller noe.. Har også konkludert med at det er dårlig plass som kan være årsaken Har en dagsrekord på 6 ganger! Er nok ikke farlig, siden det er så mange som har det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå