Lapez Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hjelpe meg!! haha, det var ganske gøy må jeg si, da jeg å min sambo under økten i går fant ut at det kommer søt væske fra puppene mine:D hehe guuud som vi lo:D Han likte det jo til å med:D haha!! er i uke 18 jeg, er det normalt å få dette nå? Har ikke elst dette noen steder... Når fikk dere råmelk i brystene dere?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg har også begynt å produsere melk ! Begynte rundt uke 16 m førstemann, denne gangen rundt uke 15. Litt artig, føler meg skikkelig som en MOR...hehe
Lapez Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 hehe, ja det var helt urolig! er førstegangs jeg så det var nytt får oss:D
aeon Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 oi..shit da fikk du det tidlig...sprøtt...jeg synes det bare var ekkelt jeg da, men han ler seg jo i hjel...fikk det vel i uke 25 jeg...
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Ikke for å ødelegge gleden deres, men dette er råmelk, ikke vanlig melkeproduksjon. Noen opplever dette i svangerskapet, andre ikke. Begge deler er like normalt. Det har ingen betydning for om man får grei melkeproduksjon etter ungen er født. Jenter som lekker fra uke 15 kan oppleve at de ikke "gir ned" som det heter - dvs at de får problemer med å få ut melka når den først kommer etter fødsel, mens jenter uten en eneste lekkasje i svangerskapet kan gi fra seg nok melk i barseltida til å dekke behovet til en middels landsby...
Chiquita Bananas Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 jeg har ikke lekket masse, men det har piplet dråper som hadde størknet i brystvortene og blitt et tykt hardt mørkt belegg - visste det ikke først....men det gjorde vondt. Fikk det ganske tidlig jeg også for det belegget hadde jeg lenge.. Har ikke fått noen melkesprut enda....
Storebror til to :) Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 oy hehe dette var nytt for meg. har hørt noen lekker litt, men trudde ikke jeg skulle få melk før rett før fødselen. så da kan jeg resikere å få d nå snart. haha
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Nei, selvsagt er ikke dette vanlig melk, babyen er jo ikke født enda ! Men det er jo artig allikevell da... og ingen kan nekte for at jeg føler meg som en ekte MOR når melken pipler fra bryster som har doblet seg i størrelse de siste mnd. Men dette er selvsagt ingen garanti for at ammingen skal gå smertefritt, det forstår jo jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå