rødhette* Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hvordan går det med dere ang. bekkenløsning??
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Går vel egentlig ikke helt bra nei.. Men kan som sakt ikke sykemelde meg helt ennå!Må bare holde ut 2 uker til,men i dag har det vært ganske rolig i butikken så da har jeg sittet på ræva så mye jeg kan:) Så hyggelig at du spør hvordan det går!!!
rødhette* Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 Hvorfor må du holde ut i 2 uker til??? Hvis kroppen din ikke klarer det, må du det ikke. Da krever du sykemelding fra legen din -helst igår Jeg var hos legen min idag.. ble sykemeldt 100% i 1 mnd, og fikk beskjed at jeg skal nok ikke tilbake på jobb før perm...
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Fordi sjefen min er i usa å vi er bare to stk på jobb nå,å han andre kan ikke går fra 10 til 8 hver dag i 2 uker... Uff vanskelig dette her... Men så bra at du fikk sykemelding da:)Men det var kanskje ikke så vanskelig?
rødhette* Skrevet 20. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2006 Uff, høres ikke bra ut... :s Nei, var ikke vanskelig å få sykemelding.. Har en veldig forståelsesfull lege, som mener det viktigste nå er hvordan jeg har det. Takk gud for sånne leger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå