Gå til innhold

puh, 2 dager over ikm.. spørsmål om cb digital.. hjelp.. :)

Anbefalte innlegg

tror jeg blir gal.. er to dager over ikm, har vært "uggen" siden helga, gått på do hele tida de siste 3 dagene, puppene mine er vonde, hovne, og blodårene har liksom utvidet seg, stikking i magen.. men negativ tester.. hmm, ikke tegn til at mensen er på gang, har alltid vondt i magen et par dager før, har ikke hatt det nå.. er så kjipt å ikke vite!!

puh, er det noen andre i samme situasjon? Hvor lenge må man egentlig vente?

I tillegg til det, tok jeg cb digital, der stod det ikke gravid, men da jeg dro ut testen viste to streker. den ene litt svakere men tydelig. det var i går, i dag hendte akkurat det samme, og jeg synes nesten jeg så at den svake streken (resultatstreken?) var litt sterkere... har tatt disse testene før, og da viste kun en strek... har dette noe å si eller ??

takk for svar ;)

Fortsetter under...

Nei, disse strekene skal man ikke ta hensyn til. Det eneste som betyr noe er hva som står der.

Så lenge du er etter IKM når du tester skal du kunne stole på resultatet. Det er jo noen få som produserer hcg sent, men det er i de aller fleste tilfeller resultatet man får ved IKM man kan stole på....

Hei!

Du må ikke tolke strekene på CB digital, for de har ingenting å si for om du er gravid eller ikke. Det blir en eller to streker der uavhengig om du er gravid eller ikke. Det er det som faktisk står i vinduet som er sant.. Dessverre.. Men kanskje du skal prøve en vanlig CB, tror den trenger litt mindre HCG for å slå ut!

Kanskje du produserer HCG veldig sent, da vil det ikke slå ut på tester ennå. Om du ikke har fått mensen i løpet av denne uka, og fortsatt får negative tester, så ville jeg fått tatt en blodprøve hos legen for å sjekke HCG i blodet. Det vises på blodprøven før det vises i urinen din at du er gravid.

Lykke til!'

Kjenner ikke Cb digital, men har det ellers litt som deg. Er 1 dag over tiden. Følte meg rar hele forrige uke, er tung i brystene men ikke øm, trøtt og veldig tørr i munnen. Skvetter når jeg tisser...

Tatt to billigtester; en lørdag og en igår. Begge er negative.

Er cb sikrere enn de billigtestene.?

Jeg tviler litt på CB digital jeg da, for jeg tok en et par dager før IKM, og da var den negativ og når jeg tok ut testen var det bare 1 strek der (slik som på vanlige testpinner som er negativ. så..dagen før IKM tok jeg en til med cb digital, og fortsatt negativ, men når jeg tok ut pinnen nå var det to streker, dog den ene veldig svak...

så jeg kjøpte en QR test og tok den neste dag, på IKM...og der kom det også to streker, den ene litt svak enda, men to streker er to streker. tok en test til to dager etterpå med QR og da var strekern sterkere, hmmm, synes det var litt rart men at cb ikke slo ut når jeg faktisk var gravid!!!! og kan virkelig en dag skille så mye på et resultat, tja, jeg holder meg til QR for all fremtid!! (hvis vi skal ha flere etter denne spiren da)

Annonse

hei.. jeg er nok ikke den rette til å uttale meg,for jeg har ikke greie på dette.. Men jeg tok en cb-digital 4/9..hadde ikm den 9/9.. den digitale viste negativt..ble så skuffet,åpnet den og det var to streker..fikk beskjed som du,at man ikke skulle se på det inni.. Tok en ny test 7/9..CB vanlig..da kom det et vakkert kryss ! :))))))) Så det er enda håp. Lykke til! Jeg krysser alt for en spire. ;)

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11

Bare for å svare deg som lurte på om en dag skiller så mye.. JA!

på clear-blue digital så er det snakk om timer som kan skille..

Jeg tok en digital test lørdag 18 mars- fordi vi skulle på fest.. regnet jo med at den var negativ.. noe den var!! Og jeg drakk meg jo snydens

Tok en til på søndags morgen da ikm var søndag 19 mars..

og nå er jeg i uke 32!! Så det var bolle i ovnen der ja..

seriøst - den digitale testen leser vel bare av og tolker de strekene som er på testpinnen? er det ikke bare sånn at den digitale ser om det er en eller to streker og skriver det med bokstaver for de som lurer. men det er jo kjempe dyrt og bare tull når øynene ser bedre enn teknikken:)

er jo en grunn for at de blir streker da smartinger!

Hei!!

Jeg gjør det samme i dag som i går, jeg! Legger ut linken til pernille.info....her står det ganske klart og tydelig : Strekene på testpinnen til CB-digital, betyr INGENTING!!;o)

http://www.pernille.info/digitest.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...