cecilie stolt mamma :) Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Ligger her på sofaen og slapper av og den lille i magen har bestemt seg for å romstere litt rundt. Det er så gøy og se hvordan den lille beveger seg, ser dt veldig godt på utsiden Helt fantastisk.
LisaColli Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 hehe, ja det er skikkelig kos:) jenta mi liker å stikke rompa si ut på høyre side hun:P
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Hi hi. Ja det er koselig det. De siste dagene har den lille vær veeldig aktiv. Det er så godt å kjenne :-)
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Veldig gøy når man har ro til å kjenne etter, men jeg syns det blir litt forstyrrende når jeg egentlig skal være toppkonsentrert på jobb og så plutselig er det fullt sirkus i magen, hun driver trapeskunster eller noe sånt, beina sparkes i alle retninger og det er et svare kaos.... hadde jeg enda greid å "overse" det, men det er jo like overraskende hver gang hun setter igang Får håpe hun blir litt aktiv i ettermiddag når jeg skal på UL så de stakkars legene får noe gøy å se på. Ei på treffet igår hadde ligget i 1 1/2 time uten at de fikk vekt ungen mer enn en gang... hun lå rett og slett og sov som en stein. Flott timing av lilleknøttet, hehehe
rahi Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Jeg våkner hver natt og har problemer med å sovne - lillegutt i magen er full i futt midt på natta Leste nettopp på BIMs uke 24 at det å våkne om natta for å tisse er kroppen sin måte å øve seg på nattevåk. Tull,tror jeg. Blir vel ikke tissetrengt FORDI en skal bli vant til nattevåk En våkner vel for å tisse fordi det er større press å blæra eller noe i den duren... det for da være måte på lansiktig målretta tissing...
Gjest Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Åå, så gøy dere har det...! Min er jo bare helt stille, får kanskje 5 dunk i døgnet... ( For en slappfisk jeg har! *Sukk*
Gjest Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 tror forresten ikke jeg har våknet en eneste natt siden jeg ble gravid for å tisse engang...
selfangerkjerringa Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 forrige svangerskap var jeg opp en gang på natta for å tisse i løpet av hele svangerskapet tror jeg... hehe... denne gangen er det helt motsatt, det går ikke EI natt uten at jeg må opp minst en gang for å tømme blæra, og da er jeg så tissetrengt at de få metrene fra soverommet til toalettet virker veeeeldig lange....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå