Gå til innhold

Kommer slimproppen over tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

For meg virker det som slimproppen har gått, men er det riktig at det kommer mer av den over lang tid? Har hatt "MYE" greier i hele dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter.....

Jeg begynner nesten å bli urolig. Helt siden i morgen har det kommet enormt mye lim hver gang jeg har vært på do.

Skrevet

er vel veldig individuelt, men forrige gang jeg skulle i ilden kom slimproppen litt etterhvert, ikke alt på en gang, men merket godt at det var slimproppen og ikke vanlig "gravid-utflod", kom litt og litt i en uke før babyen kom..

Skrevet

Hva mener dere med litt og litt? Jeg har utflod med pittesmå geleklumper... for å si det rett ut! Æsj... men dog.. sånn er det..er det fra slimklumpen mon tro???

Skrevet

Hei,

Det som bekymrer meg er at det er store mengder slim, og dette kan ikke samenliknes med utflod.

Er dette riktig

Skrevet

Slimproppen min gikk på søndag, men det har kommet flere "rester" av den i går og i dag også. Det er ikke uvanlig at den kommer litt etter litt, over flere dager. Min slimpropp var også geleaktig og helt annerledes enn utflod, derfor ser jeg også at det er rester av slimproppen som kommer nå, selv om det ikke er så mye som på søndag.

Skrevet

Jeg må bare spørre, det er ikke til å ta feil av?

OG det er MYE?

Skrevet

Jeg var iallfall ikke i tvil. Den kom på dopapiret da jeg tørket meg etter å ha tisset og var såpass stor og helt annerledes enn noe annet at jeg bare visste det måtte være slimproppen. Men hvis den bare kommer gradvis, som små geleklumper, er det sikkert litt vanskeligere å vite at det er den. Og det er jo ikke alle som merker den. Men det gjør i så fall ingenting. Det har ikke noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...