Sweet tooth Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg hadde dessverre en SA i løpet av natten..ikke noe gøy, men er også lettet over nå å ha visshet i det jeg fryktet, nemlig at noe var galt. Og føler meg overbevist om at noe var alvorlig galt med fosteret (det var under 3 mm langt i uke 7) og at det var årsaken til aborten, og det var jo bedre at det skjedde så tidlig enn senere i graviditeten. Er ved relativt godt mot. Har blitt gravid på første forsøk begge gangene jeg har blitt gravid (har et nydelig barn fra før), så trøster meg med at jeg nok får det til igjen- og håper jeg da slipper blødninger! Skikkelig nervepirrrende. Har fått veldig god oppfølging på sykehuset, kun møtt snille og omtenksomme mennesker. Skal tilbake dit om et par dager og sjekke at alt er ute...håper jeg slipper en utskrapning...ønsker dere alle her inne lykke til med prøving og graviditeter!!! I'LL BE BACK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Så trist da :0( Håper du snart er tilbake her, jeg er selv i min 11 uke nå, og ble gravid rett etter en SA i sommer! Vi blir også lett gravide, så får håpe at du får samme opplevelsen. Kommer til å savne deg! God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Uff, dette var ikke noe moro. Håper at du kommer raskt tilbake hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorbær Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Uff, så leit. Veit litt hvordan du har det. Opplevde noe av det samme i fjor, og det var ikke morro Men, lyspunktet er jo at du tydeligvis lett blir gravid:-) Håper å se deg igjen snart her. Stå på!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Helt utrolig den holdningen du har her..helt fantastisk.Håper du blir fort gravid igjen.Lykke til med alt.Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet tooth Skrevet 19. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 19. september 2006 Tusen takk for gode ønsker og tanker, alle sammen, det varmer! Det er rart å omstille seg til ikke å være gravid lenger. Ble anbefalt å vente med å forsøke å bli gravid igjen til jeg har fått en normal mensturasjon, så antar at det vil gå noen månder før jeg forhåpentligvis er tilbake her igjen- men stikker nok innom for å se hvordan det går med dere! :-) igjen, lykke til videre! Beste ønsker fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. september 2006 #7 Del Skrevet 21. september 2006 hei. Kan jeg spørre deg om noe? Målte du hcg når du fikk vite at det var så lite? lurer isåfall på hva det var på.. Har også vært på ul men der mener de at jeg ikke kan være så langt på vei som jeg har anntatt... Håper du kan svare meg på dette. Var veldig trist at du mistet,mistet selv i juni.. Men du blir nok gravid igjen før du vet ordet av det! Masse lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 det er bare tull at du må vente m en mens for å prøve ijen,,etter jeg hadde en sa ble jeg anbefalt å prøve m en gang ijen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet tooth Skrevet 21. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 21. september 2006 Hei Håpefull 25, Nei vi målte ikke hsg når fosteret var så lite, legen mente alt så bra ut og trodde bare det skyldes at vi var kommet kortere. Ved min forrige graviditet var jeg tre uker kortere enn det jeg trodde, og selvom det var litt vanskelig å skjønne mht når mensen og eggløsning hadde vært, så var det et helt normalt svangerskap. Så ikke bekymr deg dersom de setter en annen termin så lenge legen sier at alt ser bra ut, tror det er veldig vanlig å bli satt tilbake et par uker el. Det viktigste er jo at det er progresjon, og så lenge de ser at fosteret vokser normalt er det ingen grunn til bekymring. Så når du kommer på neste UL vil du nok bli beroliget når du ser at den har vokst bra :-) Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. september 2006 #10 Del Skrevet 21. september 2006 de har ikke sett noe.. er jo så tidlig.. er jo bare 6+2 og de trodde ikke det var lenger enn 4-5 uker.. er ikke det litt rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 21. september 2006 #11 Del Skrevet 21. september 2006 Dette var jo ikke noe hyggelig, men det er som du sier; godt at det skjedde så tidlig. Kroppen ordner seg.... Lykke til med nytt forsøk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå