Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Lurer litt på hvor vi skal kjøpe og hvor mye penger vi skal legge ut på den. ideer?
rødhette* Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Vi skal bruke min gamle kurv de første mnd, så skal vi bruke sprinkelseng som vi har kjøpt på ikea. Kjøpte madrass, overmadrass og sprinkelbeskytter der også. Ble såvidt over 1000 kr for alt. Har fått mange tilbakemeldinger om at senga er fin Den er helt enkel, hvit. Gulliver heter den.
TrippTrappTreskoen Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Skal kjøpe på Ikea vi også. Sikler litt på både den hvite, og den nye Mammut-sprinkelsenga som er enten blå eller rosa. De er jo så søte! Sprinkelsengen er vel omtrent den sengen som brukes minst, og siden Ikea-sengene (tror det var den billigste) ble kåret til best i test, så ser jeg ikke noe galt å kjøpe en rimelig sprinkelseng. Vil man ha en fin seng, så er det jo veldig mye forskjellig dilldall å få kjøpt til å pynte sengen med. )
snartmammapåny Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 har ikke helt bestemt oss ennda.. men heller mot stokke sengen... Har tenkt at vi skal bruke spebarnsengen når den er liten og "bygge" den om til sprinkelseng når bebyen begynner å krabbe, kan jo ikke risikere at den hopper ut av sengen;) Så har vi en vugge som jeg og mine søsken hadde når vi var babyer, den tenkte vi å ha på stuen den første tiden;)
tutta77 Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 vi skal bruke min gamle sprinkel seng som jeg og min søster brukte da vi var små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå