Gå til innhold

TRØNDERJENTENE=)

Lapez

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er interesserte i et bim treff i trondheim, jeg har allerede vært på ett, men snittet på folkene der hva 28 liksom, så tenkte kanskje vi litt yngre kunne ha treftes? Hva sier der, for de med termin januar,februar,mars, eller februar,mars april?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke vært på noen bim treff enda, men har lyst:) er litt redd for at alle de andre er mye gamlere en hva jeg er:) så da passer det bra med et eget for de litt yngre...:)

Skrevet

hei:)

jeg vil ha bim treff for oss unge trønder mødre!

Synts det hadde vært kjempe gøy..

synts flere burde hive seg på her :D

Skrevet

Det hørtes bra ut=) si det vidre da, må bli flere altså, er jo mange unge fra trondheim her

Skrevet

Ja jeg føler meg også litt ung i forhold til de på bim-treff her i Trondheim, så har ikke turt å henge meg med. Føler heller ikke jeg er for ung da, en mellomting der gitt:) Er 21 år, hva med dere? Og når skal dere ha?

Skrevet

Da har jeg satt opp et treff sammens med chanzei, 12 oktober på tregården resturant=) Gå inn på treffforumet for trondehim å meld dere på, å pliiis ikke dropp ut i samme slengen, det hender vær eneste gang!

Gleder meg!!!!

Skrevet

høres koselig ut, men får en januar-mamma snike seg med også eller? ;) så det var for februar/mars/april..

Skrevet

klart får du det, flere fra januar til å med en desember jente som bruker å være med, å en prøver i tileg, så sleng deg med, å ikke back ut da jenter=) Dette tror jeg blir tidenes beste btreff=)

Skrevet

ok, da melder jeg meg på! :) er så glad i han tyrkern på tregården, hihi:)

Skrevet

hehe nasif ja, vet det, jobbet der før, skal få til noe gratis, desserten å kaffen kanskje;) gleder meeeeg

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...