Lapez Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Noen som er interesserte i et bim treff i trondheim, jeg har allerede vært på ett, men snittet på folkene der hva 28 liksom, så tenkte kanskje vi litt yngre kunne ha treftes? Hva sier der, for de med termin januar,februar,mars, eller februar,mars april?
Lapez Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2006 Nei, ingen som ville det nei...
Linda og lille Oskar Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 jeg har ikke vært på noen bim treff enda, men har lyst:) er litt redd for at alle de andre er mye gamlere en hva jeg er:) så da passer det bra med et eget for de litt yngre...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 hei:) jeg vil ha bim treff for oss unge trønder mødre! Synts det hadde vært kjempe gøy.. synts flere burde hive seg på her
Lapez Skrevet 24. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2006 Det hørtes bra ut=) si det vidre da, må bli flere altså, er jo mange unge fra trondheim her
debbydo Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Ja jeg føler meg også litt ung i forhold til de på bim-treff her i Trondheim, så har ikke turt å henge meg med. Føler heller ikke jeg er for ung da, en mellomting der gitt:) Er 21 år, hva med dere? Og når skal dere ha?
Lapez Skrevet 28. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2006 Da har jeg satt opp et treff sammens med chanzei, 12 oktober på tregården resturant=) Gå inn på treffforumet for trondehim å meld dere på, å pliiis ikke dropp ut i samme slengen, det hender vær eneste gang! Gleder meg!!!!
LisaColli Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 høres koselig ut, men får en januar-mamma snike seg med også eller? så det var for februar/mars/april..
Lapez Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2006 klart får du det, flere fra januar til å med en desember jente som bruker å være med, å en prøver i tileg, så sleng deg med, å ikke back ut da jenter=) Dette tror jeg blir tidenes beste btreff=)
LisaColli Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 ok, da melder jeg meg på! er så glad i han tyrkern på tregården, hihi:)
Lapez Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2006 hehe nasif ja, vet det, jobbet der før, skal få til noe gratis, desserten å kaffen kanskje;) gleder meeeeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå