Gå til innhold

Tråd for oss som ikke er helt der enna. Les. Twilight zone:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg koser meg altså i 3. trimester, men jeg er ikke helt der/her enda. Ikke helt klar for stripping, slimpropp, modning og likenede. Det kommer sikkert, men er der ikke helt enda.

Dette er altså en tråd for 3. trimesterjenter som vil jabbe om andre ting:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... fint hva skal vi jabbe om:)?

Skrevet

Vi kan jabbe om hva som helst:) (beklager, jeg lager en jabbetråd, åsså er jeg ikke her for å jabbe)

Skrevet

Deilig med en sånn tråd... føler meg litt for "ung" til å være her da det virker som om alle andre er fødeklar... har nesten 3 mnd igjen til termin jeg så slimpropp o.l må jeg nok se lenge etter...

Virker som om alle her inne er høygravid... men koselig å se at det er flere enn meg som har en stund igjen..

Skrevet

Godt å se:) Du har jo termin to dager etter meg, så vet nøyaktig hvordan dy har det. Slimpropper og stripping er liksom ikke det jeg tenker på nå, hehe:)

Skrevet

Nei det er jo en stund til.... Her er det kos at magen vokser og vesla sparker.. føler at det er litt tidlig ennå å sitte å bekymre seg for fødsel ja... min største bekymring om dagen er at det har kommet noe store ekle edderkopper i leligheten som bare blir flere og flere... grøss

Skrevet

å ja, edderkopper er fæle. Vi bor i en kjeller, og her kreler det av dem:/

Ble plutselig veldig trøtt, men jeg dytter sikkert denne tråden opp når jeg står opp:))

Skrevet

jeg dytter litt på den jeg :-)

Jeg vil være med på jabbetråd for oss i twilightzone....

Er ikke så lenge til jeg forhåpentligvis får se gullet, 2. november er terminen, men jeg er ikke klar for slimpropp og slike ting ennå....er mest opptatt av å jakte på en god natts søvn, men jeg er ikke heldig der.....sukk :-)

Skrevet

Så bra!

jeg er heller ikke helt klar for fødselspratet enda. Enda leeeeenge til det...hehe.

Jeg kan for min del snakke om sjokolade, har så lyst på det om dagen. Klarte meg uten i går, men idag tror jeg ikke det går...

Skrevet

Sjokolademousse. Det er tingen for tiden. yummi:))

Skrevet

å. sjokoladepudding med vaniljesaus.....fabian...hvordan kunne dere begynne å snakke om det mørkebrune gullet???? Nå må jeg ha sjokoladepudding med vaniljesaus på.....og iogmed at jeg sov tre knøttsmå timer i natt har eg viljestyrke på størrelse med en ert....nei! Nå galopperer jeg (nydelig syn) ned bakken og kjøper nam! Kiwi - here I come!!

Skrevet

hehe! sjokolade!!!!! Nam! nytelse!

selv liker jeg ikke sjokoladepudding da, men sjokolade mousse, nam, det er godt det!

Nå skal jeg faktisk bort på åpent bakeri på damplassen på ullevål å spise lunsj! Håper de har kanelbolle!!! De er så gode de!!

Skrevet

Jeg vet jeg hang meg på, men må vi snakke om alle disse søtsakene. Hehe:)) Min viljestyrke er nemlig heller ikke helt på topp...

Skrevet

Hei!!!!

Jeg har termin 13.12 og er så utrolig slapp og trøtt, går på skolen og har null konsentrasjon. vet dere hva som skal til for å bli sykemeldt?? sovner når jeg byrde lest, men er jo ikke syk egentlig, tenker bare på elt annet og klarer ikke konsenterere meg...

Skrevet

Hallo i luken! Melder min ankomst til twilight zone!! Har jo ikke termin før 10 desember!!(leeeeenge til) Er jo sykemeldt for bekkenløsning, så dagene blir lange. Akkurat nå har e ingenting fornuftig å dele med dere, men kommer tilbake!!!!!(også kommer skummel twilightzonemusikk)

Skal forresten på privat UL på tirsdagen. Da får vi kanskje endelig vite med noenlunde sikkerhet hvordan kjønn!!!!!!! Tror uansett det blir jente!!!

Skrevet

Jeg aner ikke hva som skal til, men sjekk med lege eller JM neste gang du skal. Jeg vet ikke om tretthet og konsentrasjonsvansker holder til sykemelding, men det skader jo ikke å sjekke:))

Skrevet

Wee, vi har samme termin:))

Skrevet

orket ikke å gå ned til butikken....endte opp med å spise opp alle kardemommebollene jeg laget igår....nå blir sambo grinete, er ikke mer igjen til ham! Sukk....

Skrevet

Hiver meg med på denne jeg, bra intitiativ hanne! :D

Ikke at det er noe galt å være opptatt av propper og stripping og alt sånn, men 3 trimester er jo så mye mer enn det!

Helt fra jeg kom over her har jeg synes det var mest sånne tråder, og det er jo forståelig at de som nærmer seg lurer på sånt, men hvor er resten? :) Ikke for å være kritisk, men jeg er nysgjerrig! Lurer "alle" på sånne ting med det samme de havner her, eller henger de som lurer på andre ting, andre steder?

Skrevet

Jeg har lurt på det samme, men ikke turt å spørre. Du er tøff du vims:)) hehe. Det kan jo ikke være slik at man begynner å vise interesse for slimpropper og stripping i det man runder 28 uker? Det må jo være en hel haug med gravide som ikke passer helt inn i 3. trim foraet pga det??:)

Skrevet

Hehe, ja kjempetøff! Man må jo være klar for å få nakken hugget av på disse sidene uansett hva man skriver.. ;)

Det er jo en stund fra 28 uker til fødselen, så jeg kan ikke tenke meg annet enn at det må være andre ting man er interessert i, men kanskje det er flere som ikke har turt å ta det opp, og derfor har hengt på skravlesiden og andre sider? :)

Iallefall bra å se at det er litt andre tråder innimellom, om når man vasker babytøy, hvor "grundig" man vasker osv osv, det er iallefall sånt jeg som 1.gangs lurer på!

Skrevet

Enig jeg også! Hvor er alle innlegga som handler om andre ting enn slimpropp og rier? Da jeg kom inn i 3. trim var det liksom ikke så mange interessante innlegg for meg lenger, så jeg blei ikke så veldig aktiv lenger. Kanskje mange i starten av 3. trim har det sånn, blir litt overvelda av alle slimproppene og trekker seg litt unna en periode?

Skrevet

Godt å vite at vi var fler enn ett par stykker som ikke er helt i mål ennå... begynte å lure på om nesten alle inne på 3 tri var fødeklare... men puh... deilig å se at det er fler som er i starten her =0)

Skrevet

Hiver meg på Twilight zone!! Jobber fullt og har en gutt på 17 mnd, så jeg har absolutt ikke tid til å tenke på fødselen!! Har knapt nok tid til å tenke på at jeg i det hele tatt er gravid!!!!

Fikk så lyst på sjokolade når jeg leste de andre innleggene her!!! Ikke fint å friste sånn!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...