Gå til innhold

deformerte pupper?? :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sånne "vorter" på selve brystvorta og på det mørke rundt, og det ser bare helt merkelig ut.. Nesten som en sånn hudpore som bare har vokst og vokst og vokst... Dette gjør at brystvorta er nesten dobbel så stor enn normalt.. Det er vondt å gå med bh og vondt å gå uten da det er så ømt..

Noen som er plaget med det samme, er det vanlig? Lurer jo litt på hvordan det blir når beibien skal ha melk også da, om den klarer å gape over både min brystvorte og det ekstra som er der...

Synes nesten det er litt pinlig å ta dette opp med noen, så jeg prøver anonymt her, jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det talgkjertlene du snakker om. kommer det ut noe hvitt om du klemmer på dem?

Det er nokk mye som bli å skje med puppene dine framover både før og etter fødsel. Om det gjør vondt så må du kontakte legen din.

Men det høres ut som talgkjertlene som skal smøre brystvorten, den er en av de få tingene på kroppen som står ut og trenger smøring for ikke å tørke ut og "falle av". Den skal brukes endel om noen måneder og trenger "næring" for å henge fast...

Dårlig forklart kanskje, men det høres litt ut som om talgkjertlene dine har vokst litt?

Lykke til;-)

Skrevet

høres ut som det jeg har hatt på mine !! gjorde skikkelig vondt til tider... hadde et tykt mørkt belegg på tuppen av brystvortene.

Hjalp når jeg smurte et tykt lag med fet krem som fikk trekke godt inn og mykne belegget. Noen ganger datt det av i klumper eller jeg kunne veldig forsiktig pelle bort laget - nå er alt borte. Må bare være flink til å smure inn brystvortene så holder du det borte...

Er melk som kommer ut - noen spruter det hos, andre får ikke, mens noen pipler det bare ut og legger seg i furene i brystvortene og størkner.

Jeg har brukt Decubal som er en veldig fet krem ellers så er det bare å bruke brystvortekrem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...