Gifteklar:0)) Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Holder på å bli gal. er i uke 24 og er så sliten i ryggen at jeg ikke lenger vet hva jeg skal gjøre .nytter ikke å sitte/ligge på noen måte. noen som har noen gode råd?
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 varmt bad eller varm dusj...morgen og kveld...god start på dagen pluss at jeg sovner da på kvelden..har bare gjort dette i to dager nå men det er veldig effektivt!
Tommage♀♂ Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Uff ja... Er bare i uke 13, så det kan være tilfeldig da, hehe=) Men slet veldig med dette i forrige svangerskap også, ble ikke bedre før magen var borte=(
myohmy Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg slet med ryggen i i de to forrige svangerskapene mine og kjenner det også no. Gikk til fysio stort sett hele svangerskapet med de to første.pga ikke bekkenløsning fikk jeg ikke beh dekt av TK, men det var verd pengene å få tøyd osv 2 g pr uke. Fikk denne forklaring av lege + fysio: ikke bekkenløsning, mange har visst denne type plage men blir betegnet som bekkenløsning. I første og siste trimester slipper kroppen ut et stoff for å løse opp bekkenet. For meg som i utgangspunktet allerede er for bevegelig i nedre del av ryggen ble dette full kræsj og overbelastning i andre deler av ryggen. det resulterte i at jeg nesten ikke klarte å rulle meg ut av senga alt bare låste seg. dette kunne også skje mens jeg gikk og ellers store smerter. Når jeg var 2 mnd på vei med nr to(hadde en hyper og trassig 1,5 åring i hus:)) vagget jeg rundt i nabolaget som en gås, enda jeg ikke var synlig gravid enda. Denne gangen er jeg 16+5 og føler meg i bedre ryggform, tror det har noe å si at jeg har vært mye aktiv med trening de siste årene og at det er 5 år siden sist jeg var gravid. fysio sa det var for kort tid mellom de to forrige pga ryggen, men jeg begynte jo til fysio i første og før jeg var 12 uker, så ikke vet jeg!! Oi dette ble langt:) lykke til med ryggen alle sammen
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Er det nederst i ryggen dere har vondt? De siste dagene har jeg sliti med vond rygg, men det har vært mer i bh-høyde, så tror lissom det ikke har noe med svangerskap å gjøre.
DK+2 Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 E 12+3, fikk ont nederst i korsryggen i forrige uka, kun på venstre side, så fløtta det sæ te høyre side (va hos kiropraktor å det hjalp!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå