Gå til innhold

Vondt i korsryggen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9 og har nå veldig vondt i korsryggen, sånn man av og til har under mensen. Dette bekymrer meg veldig, er det et tegn på SA eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også det innimellom - pusig, siden embryoet jo bare er noen millimeter. Noen som vet grunnen?

 

& Hei Ung voksen, hyggelig å møtes på dette forumet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,,,

 

Samme problemer her... er i dag 11+4 og er nå sykemeldt 40% i to uker... Er nok starten på bekkenløsning ja... kjedelig,,, men det er jo bra å ta det med ro også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er at når vi er gravide så får vi et hormon i kroppen som gjør alle muskler og sener litt slappere. Dette er for at vi skal kunne vokse så raskt som vi gjør og for at vi skal kunne føde barnet. Det er også dette som er grunnen til at fordøyelsen blir tregere og mange blir litt forstoppet når de er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk skikkeli ont i korsryggen i kun venstre side i forrige uke, kom på et sekund, helt plutselig. Va hos kiropraktor dagen ætte, no føle æ mæ mykje bere. Veit ikkje om d e bra at man e hos kiropraktor mens man e gravid, spurte dæm, men dæm hadde ikkje hørt nåkka om det, så det trudde dæm sku gå bra. Ekkelt å ha så ont, men man må bære prøve ta det meir me ro, men samtidig gå tura o.l når man har ont, det e vest positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...