Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 nå skal jeg bare få sagt noe, å spurt noe, å jeg skal ha et ordentlig svar. til anonym: (å ikke noen andre - så vær så snill å ikke svar på denne tråden - da anonym ikke er verdt det..) hva er problemet ditt? er det det at unge jenter får barn som plager deg? det jeg tror, er at du selv er et barn som kom fra et ungt par, og på den måten ikke har fått den oppmerksomheten du trenger. jeg tror også at det ligger noe bitterhet inni deg. har du selv opplevd å bli gravid som ung, under noe traumatiske forhold, som en voldtekt eller noe sånnt? eller har mistet et barn før? eller så har du kansje vært så uheldig å få vite at du aldri kan få barn selv, å er ekstremt misunnelig? uansett hva problemet ditt er, så husk at du er ikke alene. det finnes veldig mange bitre mennesker, å jeg synes faktisk litt synd i deg.. jeg skulle ønske virkelig at du kunne skrive deg under nicket ditt, å slutte å være så feig med å være anonym. å med hensyn til innlegget ditt i den super-positive tråden, så er det utrolig mange som blir gravide som ung, og som er planlagt. å de som ikke er helt planlagt, det med å ha sex, det innebærer enn viss risiko, å de fleste som blir gravide som ung, de er "voksne" nok til å ta det ansvaret det medbærer. jeg ble selv gravid som 17 åring, å var villig til å stå for det jeg hadde gjort, å ville gjort det igjen! men dropp nå anonym-nicket ditt, å kom ut som deg selv, prøv å stå til ansvar for det du sier. å til alle dere andre supre jenter, jeg mener det. ikke svar på denne tråden. det er som å gi sin støtte til anonym. skriv heller inn på den super-positive tråden, noe positivt om noen andre, for det skaper mer gro-grunn i meg som menneske, å se at det ennå finnes godhet her i verden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6373161-en-liten-tr%C3%A5d-som-ikke-fortjener-%C3%A5-v%C3%A6re-her-som-jeg-h%C3%A5per-blir-slettet-etter-anonym-har-lest-%C3%A5-som-jeg-oppfordrer-alle-til-%C3%A5-ikke-svare-p%C3%A5/
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 det er mange anonyme, hvem sikter du til??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6373161-en-liten-tr%C3%A5d-som-ikke-fortjener-%C3%A5-v%C3%A6re-her-som-jeg-h%C3%A5per-blir-slettet-etter-anonym-har-lest-%C3%A5-som-jeg-oppfordrer-alle-til-%C3%A5-ikke-svare-p%C3%A5/#findComment-6385902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå