Gå til innhold

Magekramper ved mens

Anbefalte innlegg

Hei og hallo.

Dere som har menssmerter og muskelkramper før/under mens.

hvor ofte er dem og hvor vonde?

Har dere dem lenge før, eller er det værst etter at mens er i gang.

Tok ut kobberspiral for 2 mnd siden, og da skal jo dette i utganspunktet bli mindre. men jeg har jo aldri hatt noe slikt.

to dager nå med "tak", ikke krøke seg sammen "tak", men tak.

)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6373065-magekramper-ved-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ganske kjipe murringer 3 dagers tid før,og så blir det bare verre på selve dagen. Dersom TR kommer på kvelden er neste dag ganske jævlig. Blir kvalm noen dager før og får hodepine,samt svettetokter og føler meg uvel,a'la influensa. Ikke noe morro,altså:-(

Har aldri hatt det slik før,men etter SA i fjor vår har det egentlig bare blitt sånn,og det blir stortsett verre for hver gang.. Håper det gir seg os deg fort,for det er jævlig!

*god bedrings-klem*

nå har ikke jeg fått TR tilbake enda etter pilleslutt og hadde ikke smerter på pillen, men husker svææææært godt hvordan det forløp. Jeg får sinnsyke magekramper som varer noen timer idet mensen nettopp har kommet. all verdens piller hjelper ikke. huff, gruer meg til det der igjen. håper jeg slipper mange sånne økter:-)

Hei,hei... Jeg bruker å få smerter og kramper både før og under mens. Somregel ett par dager før mens og de 3 første dagene av mensen, og det gjør sinnsykt ont til meg. Kjennes ut som at noen stikker uskarpe kniver i magen på meg.Er ikke mye oppegående da.. Men, dette er jo stooor forskjell fra person til person da...

Ja dette er ikke noe morsomt, tar magnesium også jevnlig for muskelkramper, så skulle tro det roet seg.. men nei da...

Blir det værre...uff... i går var kroppen overfølsm, og stiv nakke... trodde det var influensa, men hadde en runde med skikkelig feber og bihulebetennelse forrige måned, så jeg er ferdig med den for i år.

Går da ie ann å ha det slik hver gang.. STAKKARS DERE... jeg har ikke hatt det slik før og synes synd på dere som har det hver gang.. må nok sikkert joine rekkene der da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...