Gå til innhold

Ammebh-er... *hulk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de som har noe erfaring med dette: Hvor viktig er det at ammebh-ene er et par størrelser større enn de vanlige bh-ene vi bruker? Puppene mine har ikke vokst noe i løpet av svangerskapet (takk og lov), men vil de nødvendigvis gjøre det når jeg begynner å amme? Jeg klarer ikke å finne ammebh-er som passer meg. Det er ingen som ser ut til å føre cup størrelser større en J og jeg bruker JJ til vanlig (ja, de er ekte). Vanlig J blir da hakket trangt og om det skal være ammeinnlegg OG puppene blir større kommer jeg til å sprenge bh-ene. Noen som eventuelt vet hvor jeg kan finne ammebh i stor nok størrelse? Gjerne i Trondheim eller noen som kan sende hit. Desperasjonen er til å ta og føle på siden jeg har termin om 10 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis puppene dine ikke vokser så er det da ingen grunn til større str?? Du kan jo evt. kjøpe samme cup men strørre rundt? Da blir jo cupen større også.

Skrevet

Jeg har slitt en del med å finne 80 F, men til slutt bestillte jeg fra USA: Det finns mange amerikanske nettbutikker med alle mulige slags størrelser. Bare kikk litt på nettet så finner du helt sikkert noe! Lykke til!

Skrevet

hei,

Til cozy: på bl.a. babyshop har de anita bher (www.anita.com) opp til størrelse H.

På www.biggerbras.com finner du ammebher opp til størrelse K og L. lykke til.

Skrevet

Svært store størrelser på denne siden. de var ei her på forumet som anbefalte det for et par dager siden.

Skrevet

Hei!

Her har de en BH opp til L-størrelse. (De har veldig god service der, husk at toll kommer i tilegg)

http://www.bravissimo.com/bravissimo/ProductDetails.aspx?pid=RO01&cid=Lingerie_Soft+Cup+%26+Nursing+Bras&language=en-GB

Jeg har ikke tatt hensyn til at puppene mine vil vokse noe mer etter fødseln. Jeg håper jeg vil klare å få de inn i de to jeg har kjøpt men det er mulig jeg angrer meg og må bestille en ny.

Skrevet

KOzy K ¤høygravid¤

De har 80F på Cubus! :D Jeg fant min der. Hurra.

Skrevet

Bor du i Oslo? Har god erfaring med La Lina på St.Hanshaugen. Har et inntrykk av at de kan skaffe og bestille det meste, og ikke minst får man bra hjelp til å velge riktig!

http://www.lalina.no/

Skrevet

Det finnes jo en del foretninger som har spesialisert seg på undertøy, kanskje det går ann å besøke en slik butikk om du har i nærheten. Ofte koster de litt ekstra, men vil tro de har kontakter til å bestille mange flere ulike størrelser enn de kommersielle butikkene. :) I undertøysbutikken her jeg bor er de iallefall veldig service-instillt :D

Skrevet

Har de? Har vært innom men fant ikke noe da. Får prøve igjen, kanskje de bare var utsolgt. Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...