*Tigris * Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Er det mange her som får små blødninger etter samleie? Det står på min uke her på BIM (uke 17) at dette skjer med mange, og jeg opplevde det nå i helgen. Jeg kontaktet fastlegen min på mandag etter at det hadde kommet litt blod/utflod (som regel ikke i trusen, men på papiret når jeg var på do) både lørdag og søndag etter samleie på søndag. Han tok bare en GU og sa at det ikke var noen pågående blødning, og at livmormunnen var lukket. (dvs det sa han ikke før etter at jeg hadde spurt spesifikt om det) Så så han at man vet ikke hvorfor noen blør, og at noen ganger går det bra, og andre ganger ikke... Men ifølge det som står her på BIM skal jeg vel ikke ha noe å bekymre meg for? Han sjekket forresten fosterlyden (også det etter at jeg hadde spurt spesifikt om det) og fant den med en gang, den var som den skulle, lå på 152. Andre som har vært borti lignende?
Love2bemom Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hei:) Skjedde med meg sist torsdag...(for første gang)ringte sykehuset og fikk mange spørsmål og ut fra det skulle vi avvente.Altså,siden det var første gang,var sluttet å blø,ikke hadde smerter og kjente liv. Ble det endringer el at jeg fortsatt var engstelig skulle jeg bare ta kontakt! Vil anbefale å ta kontakt med JM el sykehus i slike situasjoner...de tar deg mer på alvor. Hadde det vært nødvendig hadde jeg fått komme på sykehuset og tatt UL for å sjekke at alt var ok.Det tok meg på alvor og sa at jeg bare måtte ringe hvis det var noe.Det var betryggende. Så er det visst ikke uvanlig å blø litt etter samleie,men man skal visst ta kontakt når det skjer alikavel.
*Tigris * Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Hei! Takk for svar... ) Tror det er lurt å kontakte jordmoren min neste gang ja, virket ikke som om det var legens spesialfelt akkurat... Men håper at jeg slipper at det skjer igjen..var ikke noe morsomt å oppdage blodflekker nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå