Gå til innhold

hvor mange av dere har fått brev fra sykehuset om UL i uke 18 og fødeplass??

Anbefalte innlegg

hej

jeg var hos legen 11. sep. og har allerede fått både ul i uke 18 og fødeplass. Synes det var litt komisk i begynnelsen, men så synes jeg det var bare greit. Da er vi liksom godt i gang med å være gravide.. hehe

Når skal dere til UL???

Jeg skal 7. nov. og er da i uke 19.

Fortsetter under...

Sååååå spennende!! :-) Jeg har ikke hørt noe etter besøket hos legen. Men regner med å høre noe mer snart. Det er 5 uker til uke 17, så det er ikke noe hast. Men vi blir jo mer offisielt gravide med sånne brev da... :-)

jeg fikk de ikke i samme brev, men fikk de samme dag.

Ja, jeg føler meg liksom mye mere gravid nå som jeg har fått fødeplass. Merkelig det der, skal jo ikke føde før om 6 mnd. Men spennende er det jo =)

Annonse

Jeg var også hos lege den 11/9 og brev med ul dumpet i postkassen igår. Så dato er satt til 14. november og jeg vil da være uke 19. Jeg hadde håpet på å få time uken før, da jeg fyller år den 10/ 11 og det ville ha vært en stor gave å fått sett bilder av nurket til da:-)

Har forøvrig fått time hos jordmor fredag den 13/ 10! Veldig spennende ting som skal skje fremover!

Er veldig der at jeg syns tiden godt kan gå litt raskt fremover....

hehe..har ikke vært på kontroll enda.. så det har jeg nok ikke fått, nei.. Og har bare ett sykehus å velge mellom her, så blir nok ikke så mye snakk om fødeplass.. De kan jo ikke nekte deg å føde hvis du kommer på sykehuset med ungen nesten ute heller, da.. De er nødt å ta i mot deg.. hehe

Jeg skal på ultralyd 16. november, det er lenge til da, men da er jeg 19 uker på vei. Tenk, nesten halvveis! Gleder meg til å SE at det virkelig er noen der inne, selvom jeg jo sannsynligvis har merket det til da. Lurer på hvem som er der inni magen min. Artig å få det brevet fra sykehuset, jeg ble nesten litt stolt, følte meg veldig "ordentlig" gravid. Selvom det føles veldig fjernt å skulle føde, så er det jo det vi skal om et halvt års tid.

Jeg var hos legen 6.september og fikk brev fra sykehuset i går - skal ikke ta UL før 9.november. Da er jeg i uke 19. Hadde håpet på UL før, men men... I brevet står det at jeg får tildelt fødselsplass etter UL. Ja, her er det bare å ta en uke om gangen.

Nå er jeg 11+5 og er heldigvis i bedre form. Fortsetter det sånn kommer ukene til å fly, kanskje.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...