Gå til innhold

Hei dere som sliter

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en av dere, og har brukt disse sidene. Skriver egentlig inn nå for å si at det er håp!! Jeg og sambo gikk i nesten 2 år og prøvde, 22pp, før det klaffet. Var både hos lege og på sykehus, og de fant ut at jeg hadde få egg. Så visst ett eller to når de sjekket sist. Jeg har slitt lenge med tanken på at jeg sikkert aldri blir gravid, og sett svart på det mer enn en gang. Men så i juli i år, med god hjelp av pergo, fikk jeg positiv test da tanta ikke dukket opp, og jeg ble overlykkelig. Men det triste skjedde, jeg mistet. Ikke mer enn 5+3 på vei, så ble min lille spire borte for meg. Sorgen var stor, men vi satset på nytt. Fikk beskjed om å vente to til tre mndr før jeg tok den siste pergokuren, pga slimhinnene skulle få tid til å bli tykke og fine igjen til spiren skulle sitte... Men i august klaffet det på egen hånd, helt uten pergo, og den spiren sitter enda. Er ikke så langt på vei enda, men er 6+5 i dag, og satser på at det går fint denne gangen. Jeg sliter forresten med veldig mye kvalme, oppkast og huevondt, men det er verdt både to år med ventetid og all verdens kvalme, følelsen av å bære på et barn er verdt å vente på.

Så ikke mist motet jenter, det ordner seg nok til slutt!!

Stooor klem og babystøv til dere!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6372429-hei-dere-som-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...