Gå til innhold

kan vi alle berre legge bak oss 20 vs 30???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg orker seriøst ikke å høre på dette her mer. det går tydeligvis ikke an å ha ett sakelig tema innen for dette. Så nå håper jeg alle (inkludert meg), berre slutter å svare på disse innleggene og berre ignorerer frekke kommentarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"berre"?! her kan vi vel skrive bokmål............

Skrevet

Jepp !!!

Selv om det var jeg som startet hele dritten:)

Men det hadde vært helt ok diskusjonsemne om det ikke var for patetiske anonyme!

MEN OK - det var det siste ang.det temaet!!!

Skrevet

Syns det er like greit og bare legge det bak oss, syns det har vært en del heftige diskusjoner her inne i det siste og mange frekke innlegg, må innrømme at jeg skrev til HI med at det var for mye små barn her, egentlig ikke noe g hisse seg opp for, hadde en dårlig dag og da var det greit og la frustrasjonen gå ut over noe annet enn stakkars samboer! :)

Skrevet

hi-hi du er jo helt fantastisk!!

Skrevet

Heilt utruleg... Her tar ein opp ett tema, men anonym klarer å vri det til å virke som ein debatt om ein skal fortsette med nynorsk og bokmål i den norske skulen.. jaja.. Nokon har sine behov... Enkelte anonyme her inne har sine sære behov har eg merka. menmen.. Håper alle slutter seg til fred og harmoni og kan snakke sammen her inne om temaer som opptar oss i den situasjonen me er no. Og at me kanskje kan ta oss i å irritere oss over, og ta til oss, frekke kommentarer. Er ikkje så lenge siden sist det var heftige diskusjoner som skapte oppstandelse...

Ha ein fin dag alle sammen =) og sorry anonym om dette var gresk for deg. da kan du vel BERRE la vere prøve tolke, og hoppe til neste innlegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...