Gå til innhold

Det er det vondeste jeg noen gang har gjort!!! Ang, shape massasje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det koster "skjorta" 7000,- for 10 ganger. Noen trenger færre behandliger andre fler. Man måtte trene/svette godt 2-3 ganger i uka + tenke godt på kostholdet! Tenker som så at da går man vel ned selv også!! Det var så vondt at jeg vurdere å ikke gjennomgå det! Trist for jeg hadde gledet meg, for det hadde sikkert blitt en god motivatør!! Behandlingen lover å gå inn cm på "fete" områder + minske celluitter+ få opp blodsirkulasjonen, slik at man "går" ned på de rette stedene...

Jeg holder på med behandlingene nå, og har hatt 4 timer. Synes som deg at det var nærmest uholdbart første gangen. Og etterpå var jeg blå og gul og helt "mørbanka". men etter hvert blir det faktisk bedre..! Ligger ikke "i bro" på massasjebenken lenger :-) Begynner nesten å bli litt sånn " godt-vond" om du skjønner hva jeg mener.. :-) Hold ut. Jeg synes allerede at cellulittene er blitt mindre..

Oi og jeg som hadde tenkt å ikke gjøre det!! Blir det virklig bedre?! Jeg som elsker massasje gjerne hardt, fikk sjokk kan du si!! he-he! Det som gjorde mest vondt var jo den enorme friksjonen, hud mot hud.. Nærmest som brannsår vondt! Men over til deg: Hva er ditt formål med massasjen? Måtte du også trene 3 ganger ukentlig og endre kostholdet!? Er det motiverende? Går du en gang i uka og tar f.eks ryggen og magen annen hver gang?? Masse spørsmål dette!! He-he

Hovedformål er å bli kvitt eller redusere cellulittene da. Og få opp forbrenningen på rompe og lår. Har noen kilo for mye, og alt legger seg der. Typisk "pærefasong". Ja, tror alle får beskjed om å trene min 2-3 ganger pr uke. Man må svette. Dette for å å fortgang i utskillelsen av avfallsstoffer. Og så må man minske inntak av sukker, hvitt mel etc. Og så må man drikke mye vann. Jeg har ikke noe særlig problemer med mage eller cellulitter der, så vi ble enige om å konsentrere oss om rumpe lår. Da tar hun litt annenhver gang foran/bak.Jobber alltid med sidene, siden det er der jeg er værst.. "ridebukser".. :-)

Blir skikkelig blålilla, det er fordi sirkulasjonen er så dårlig. Det skal forsvinne etterhvert. Jeg har allerede gått ned litt i centimeter. Først går man litt opp pga av vannansamlinger. Synes det ser lovende ut jeg.. skal dit for 5.gang til onsdag.. Vondt er det da.. men som sagt litt bedre for hver gang.. Ettersom sirkulasjonen blir bedre og cellulittene blir mindre, visstnok..

Annonse

Hei!

Jeg er utdannet shapemassør, og har jobbet som dette i 2 år. Vil si at dette er ikke noe garantert resultat, og du må faktisk fortsette å holde deg unna sukker, salt og drikke masse vann etter endt behandling også. Likeledes trene. Ja! Du får fortgang på forbrenningen, men jeg har sluttet som shapemassør, fordi jeg klarer ikke å ha rette troen på det. Noen går ned masse, andre rikker seg ikke. Hva er grunnen? Vel, det er ikke alle dette passer for - rett og slett. Hvis du ikke går ned, så lærer Thorbjørn oss at da er det stoffskifte, inntak av sukker og salt eller for lite trening.....sprøyt!!! Klart han vil skylde på deg!! Nei, det er alt for mye penger å betale!! Dette klarer dere sammen med en venninne i stedet. Tren, spis ofte og drikk mye vann, så skal du se at det funker også!! Ikke la de hjernevaske deg helt i tro på metoden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...