selfangerkjerringa Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 var innom Narvesen rett ved jobb nettopp. Der sto det en skikkelig ung fyr bak disken, med knall rosa t-skjorte, med påskriften "smågodt kr. 6,90".... holdt på å fnise meg ihjel
SpongeBob Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Føler at Karine Haaland invaderer hjernen min... "Lolito, vil du være med meg hjem, så skal jeg utvide dine horisonter?" "Hva betyr "Horisonter"?" "Det er et voksen-ord for "underbuksestrikk..."
vims-74 Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 hahaha, så bra! Du skulle jo bare spurt om han virkelig var *så* billig
selfangerkjerringa Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 hihi..... han var jo veldig søt da, men mer den typen "ta med seg hjem, sette i sofaen og servere vafler og saft"-typen søt, ikke "bli med meg hjem og knull meg hardt"-typen søt...
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 hahaha, for en morsom gjeng. Da jeg så overskriften fant jeg ut at jeg måtte fortelle at jeg også ville ha smågodt. men da jeg kom inn her fant jeg ut at den setningen ikke passet helt inn.
SpongeBob Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Vel, jeg har tenkt mer på snop enn på mann siden jeg leste tråden første gang, tross "twilight"-tråden her...
Hanne og jentungen Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Hehe. jeg tenkte heller ikke på snop. (slutten av twilight-tråden må leses for å forstå). haha:))
selfangerkjerringa Skrevet 19. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2006 Tryne: her er ikke alt så uskyldig som det ser ut til nei... hehehe.... SpongeBob: vel - hold deg unna det som er FOR surt. Det etser tunga blæh. Kanskje jeg må smøre med sjokolade? hm...
SpongeBob Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 Bruk Green&Black i såfall. M&Ms får man (jeg) halsbrann av - AU!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå