Gå til innhold

Victoria sin 6-ukers kontroll


Prinsen & Prinsessens mamma

Anbefalte innlegg

I dag var det endelig vår tur! :)

Victoria er nå 7 uker og 2 dager, veier 5150 gram og har en hodeomkrets på 39 cm.

 

Da hun ble født veide hun 3512 og hadde hodeomkrets på 36 cm.

 

Alt er bra med henne...hun fester blikket fint og hadde fin motorikk. Vi må bare bli litt flinkere til å la henne ligge på magen og trene nakken.... Hun er så sterk i nakken allerede, at vi har vært litt sløve til det. Nå blir det skjerpings :)

 

Deilig å få tilbakemelding om at alt er som det skal og hun vokser fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spesielt som førstegangsmor er det godt å få litt betryggelse på at alt er som det skal! :o)

Nå har jeg begynt å glede meg til 3-måneders, jeg...

(Har forresten ringt til helsestasjonen, og jeg får en annen helsesøster neste gang. Hun fryktelige som jeg var til, var bare vikar!)

 

Vi sees i morgen! Skal bli koselig å hilse på deg og Victoria igjen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carina

 

Så fint at du får komme til en annen helsesøster neste gang. God kjemi er utrolig viktig for at en skal føle seg trygg og ivaretatt. :)

 

Nå skal jeg begynne på middagen. Utrolig nok sover Victoria, slik at jeg for en gangs skyld får laget middag til mannen kommer hjem. :)

 

Gleder oss til å se deg, Karsten og de andre igjen i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun vokser fint og legger på seg:-) Det er bra! Dere får kose dere på treff i morgen alle sammen:-) Jeg er så heldig å skal på min 6 ukers kontroll..off...Vil heller på kafe med dere igjen, men... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...