Kittekatt Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hei:-) Hvordan går det med dere som skal føde på sykehuset Levanger i oktober? Selv har jeg bare 18 dager igjen til termindatoen...... Gleder meg:-) Jordmor tror det bare er en uke igjen... Har dere merket noen forandringer i det siste? Gleder dere dere til fødselen?
han77 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hei! Jeg har termin i slutten av oktober.Men blir svært overrasket hvis jeg går til termin...Fikk før tiden sist.Det føler jeg på meg at jeg kommer til å gjøre denne gangen også.Kanskje kommer barnet i løpet av 14 dager.Gleder oss stort til fødselen og det å bli kjent med den lille.
Gjest Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Hallo! Jeg har 14 dager igjen til termin 3. okt. Begynner å bli rimelig sliten av å gå gravid. Har hatt en del udefinerbare smerter i magen i dag, synd d ikke er rier:) Føler meg klar som et egg. Ser veldig fram til fødselen. Håper jeg ikke går langt over tiden, men noe sier meg at mine 14 dager fort kan bli flere.....sukk. Har hatt et flott svangerskap så jeg skal ikke klage. Synd at den siste tiden skal gå så sent!!
Kittekatt Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 Det er ei spennende tid vi har foran oss:-) Hadde den tiden bare gått litt raskere! Godt å høre at dere også synes at tiden er lang. Jeg har rare følelser for tiden. Jeg skulle ønske barnet ble født nå, men så kommer jeg på smertene. Det går vel ikke ann å få i pose og sekk skjønner jeg. Men det går vel bra, det gjorde jo det sist også:-) mlandsem, det kan jo hende vi møtes på barselavdelinga og vi. Hadde vært morsomt.
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Ventetiden er lang ja, heldigvis er det mange her på BIM som skriver mye underholdene. Ser ikke bort i fra at vi møtes på sykehuset nei, Kittekatt:)
Gjest Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Har forandret nicket mitt en anelse.......bytta ut m med f:)
* mamma til 2 prinser* Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 hei på dere...skla også føde på levanger..men jeg har termin litt etter dere da...26.okt,men jeg har på følelsen at det kommer til å bli før..vet ikke hvorfor,men kroppen min sier meg det;) ****håpe håpe***** slimproppen har ivertfall godt,og det er jo i det minste et lite tegn på at noe KAN skje før tiden...men men...var på sykhuset igår,trodde jeg lakk fostervann..og da fikk jeg beskjed om at hvis det var fostervann, ville de sette igang fødselen igår kveld, men det var desverre ikke det, vet ikke hva det er,men det er fortsatt ikke helt som det skal men...får vel bare vente å vente å vente....puh,føler meg også helt klar! bagen er allerede pakket her,tjihi...hva med dere?Alt klart?
Kittekatt Skrevet 20. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2006 Har akkurat pakka bagen jeg også. Slimproppen har gått her også, men ingen forandring desverre. Noen av dere som går til jodmor på rådhuset på Levanger? I såfall, hva synes dere?
Gjest Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Jeg har alt klart. Bageen er pakket, senga, vogna og vugga er oppreid. Her er det bare for ungen å komme, men nei! Har ikke merket at slimproppen har gått. Håper alt er bra med deg babyspire87. Litt ekkelt å føle på at ikke alt er som d skal. Lykke til uansett!
storesøster og lillebror Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Hei. Jeg har termin 28. oktober. Har ikke tro på at det blir fødsel før tiden. Skal på omvisning på Levanger i morgen. Blir spennende!
Gjest Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Jeg skal på omvisning neste tirsdag. Tror det blir greit å se hvordan det er på føden, og høre litt om hva d egentlig jeg skal igjennom:)
* mamma til 2 prinser* Skrevet 21. september 2006 #12 Skrevet 21. september 2006 har ikke merket noe mer jeg heller, men det er jo litt spennende å vite at noe KAN skje før tiden da:) har vært på omvisning på sykhuset, og det var interessant, man føler virkelig at det nærmer seg når man har vært der, + at det er beroligende å få se rommene og høre hva man på en måte skal gå igjennom....blir spennende:0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå