studine3 Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Hei hei. må bare si det til noen for jeg er sååååå glad! i dag fant jeg ut at jeg er gravid, og det er jo litt tidlig å si det til noen i nær omkrets, derfor fant jeg ut at jeg kunne si det her. Er nytt medlem av denne nettsiden. Virker veldig interessant. Er forøvrig 78 mod og 3. gangs fødende- gift i 8 år Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Gratulerer skal du ha! Velkommen til BIM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studine3 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. september 2006 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 MAsse grattis :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studine3 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2006 Hehe har akuratt sagt det til mannen min;) Han ble ganske satt ut. Skulle beg på en oppg men klarte det ikke. Har sittet her siden jeg tok testen, merkelig følelse. Det blir middag ute i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenstøsa Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Hei på deg!! Gratulerer så masse med positiv test, jeg fikk selv vite at jeg var gravid i dag.. Etter tre negative tester dro jeg til legen å tok en blodprøve og svaret var positivt og jeg var visst 5-6 uker på vei.. Er helt satt ut jeg! Veldig surrealistisk.. Samboeren min er forøvrig i himmelen og det er fantastisk å se ham sånn! Jeg tror selv jeg bare må venne meg til tanken, dette er første gang for oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 Grattis. Så gøy. Velkommer. Er ganske ny her selv. Er nå i uke 8. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studine3 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 19. september 2006 Så kjekt å få bekreftet da! Jeg har ikke vært hos legen ennå.. Sliter med å finne ut når jeg hadde mens sist.. Har ikke holdt journal i sommer;) vet ikke om jeg kanskje ble gravid i Praha når jeg og mannen min var der i begynnelsen av august.. Tiden flyr, men jeg får nok tidsnok vite hvor langt jeg er på vei. Gratulerer til deg som også har tatt testen i dag! Stilig å vite at det er andre som har hatt samme opplevelse som meg selv i dag. God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studine3 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 19. september 2006 Gratulerer så mye! Dette blir spennende framover! klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå