tullla Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Husker fra jeg gikk med første at jeg ganske tidlig kjente at hun hikket, og jeg hørte at det var et tegn på at alt var i orden, og at det var sundt for de og hikke i magen... Nå har jeg ikke kjent noe hikking enda og er i uke 33. Noen fler?
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg har heller ikke kjent hikking, gjorde det ikke med forrige mann heller... men jeg har morkaka på forsiden da... kanskje derfor??? (Hadde det sist også)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 har ikke kjent hikking, er i uke 30. Men jeg tror nok lille har det bra fordet, hun sparker ( eller beveger seg mye, romsterer og snur mye på seg) Så har egentlig ikke tenkt så nøye over det.
Tessa med spire i magen Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg lurer også på dette. Kan jo hende at alle hikker, men at ikke alle kjenner det like godt?
Mayken Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Jeg begynte vel ikke å kjenne hikking før i uke 31 en gang tror jeg. Men nå kjenner jeg det flere ganger daglig, synes nesten det blir litt mye. Skjer stort sett alltid når jeg legger meg ned for å slappe av..hehehe. Kjenner at hun dunker ned i hoften/bekkenet på en måte. er nå 33+2. Men tror det er ganske stor forskjell fra person til person. Har hørt om dem som aldri har kjent ungen hikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå