Gå til innhold

er det noen som har begynt å få vondt i ryggen!!?

Anbefalte innlegg

er 12 +2uker på vei..har den siste uka fått litt sånn isjias smerter,så jeg lurer på om det kanskje kan være bekkenlosning da.. er det noen av dere som har merket nno?skal ringe legen i morgen..orker ikke dra på jobb når jeg har så vondt...

Fortsetter under...

Smerter i ryggen ja!! Det skal jeg love deg!! Jeg er 12+2 på vei også, og har hatt vondt i litt over en uke. Jobber i barnehage, så skal definitivt be om å få bli sykmeldt i morgen når jeg skal på frstegangskontroll. OG jeg vil be om rekvisisjon til fysio og bassendtrening. Har hrt at det skal være bra!!

Skjønner deg veldig godt om du vil sykmelde deg, og anbefaler deg egentlig å gjøre det! Pass på deg selv og på din lille spire... Og jeg ønsker deg god bedring og lykke til!!

jeg var hos legen på onsdag..ble sykemeldt i en uke... det virket som ikke han brydde seg om meg i det hele tatt.. ble litt irritert.. han var veldig stressa så jeg.. prøvde å forklare han at jeg hadde vondt i korsryggen og ned til rompa.. men eneste han brydde seg om var at sykemeldingsordninga hadde blitt så strengt å ditt å datt..å at jeg ikke kommer til å bli 100%sykemeldt i en sånn jobb som jeg hadde.(er buttikkmedarbeider).jeg bare javel!så føltes det nesten ut som han kasta meg ut der i fra.så leverte jeg sykemeld til sjefen. å sa at jeg blir aktivsykemeldt etter denne uka.. å det likte han ikke se.. da sa han at da har jeg ikke behov for deg her.. arg.. trodde svangerskapet skulle være litt anderledes enn det her. har vondt hele tia. buhu...

Er låk i korsryggen og verke nesten heile tida, men håper det ikkje blir verre. Har hatt bekkenløysing med dei to andre barna eg har også, men det har ikkje vorte låkt så tidleg... Håper berre eg ikkje verte verre so sleppe eg kanskje å verte sjukemelde....

Annonse

åja.. Merker det fort da jeg har gått mye og særlig på kvelden..Gleder meg til jeg dah er på slutten...venter jo tvillinger så dette blir sikkert morro...Merker liksom at jeg er veldig sliten helt nederst i ryggen... Men ett varmt bad hadde sikkert ikke gjort noe.. JA ja nok om sytinga mi..He he...

Melder meg inn i denne klubben. Har de siste par ukene hatt problemer og jeg er bare 12+2. Ryggen ¨min er til vanlig ett problem, Legen har sykemeldt meg 40% så nå har jeg kortere dager på jobb. Problemet er å sitte for lenge stille..

Løsningen min så langt er lang tur etter jobb, varmepute på kvelden, god natts søvn og i tillegg skal jeg nå ta akupunktur. Det har jeg hørt mange andre har hatt god erfaring med.

Å ja, vondt i rygg og hofter. Au. Har størst problem med å gå lenge på linoleumsgulv. Så det spørs hvor lenge jeg kommer til å jobbe. (Barnehage, der det kun er linoleum) Vet ikke hvorfor denne type gulv er så ille, og har veldig gode sko, merkelig å.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...