bolle-boll, termin 16.april:) Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Veldig rart det her. Har tre gutter fra før, og nå er vi igang igjen. Fjerdemannn var ikke akkurat det man kan kalle planlagt, men vi skulle ha en til før eller siden så... Det jeg synes er så merkelig er at selv om det er fjerde gangen så har jeg akkurat de samme tankene som jeg hadde første gangen: er jeg virkelig gravid, tenk hvis det bare er innbildning osv. Jeg er nå 10 uker på vei og det er ingen tvil om at noe er i gjerde, men allikevel er det rart. Uvirkelig liksom. Venter med å si det til ungene til jeg er 12 uker på vei for da er vi liksom over den "farefulle" tiden. Tror de blir glade, håper det... Eldstemann har lenge ønsket seg en søster, men jeg tror vi har statistikken mot oss;) (Dette var mitt første innlegg her- spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studine3 Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Så kjekt å høre! Er selv gravid for 3. gang, og har tatt testen i dag,har surftet her på nettet siden... Virker som om jeg må bekrefte ved å se på gravid sidene.. Har også hatt den følelsen selv de andre gangene, en slags uvirkelighetsfølelse.. jaja, det er noe helt eget å gå gravid! lykke til, hilsen studine3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UngVoksen-over termin Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Ja, samme her! 3 gang for meg - men det er 11 år siden sist da :-) Fikk barn da jeg var 20 og 22 år gammel. Nå har vi lyst på en attpåklatt og det er utrolig deilig!! Tok en test igjen i gårkveld.. og tenkte at om den slår ut om kvelder er jeg VIRKELIG gravid... og streken var sterkere enn noen sinne!! Er fullgått 5 uker på torsdag, testet positivt første gang i forrige uke.. :-) Jeg leser allt jeg kommer over om fosterets utvikling uke for uke. Det er så herlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå