Gå til innhold

jordmor og hjertelyd i uke 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange der ute har fått høre fosterlyd hos jordmor i uke 14-15 der ute? Hørte man den godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte fosterlyd hos lege da jeg var 11+5. Tok litt tid før hun fant den, men når hun først gjorde det, hørte vi det godt.

Gled deg og lykke til! :)

Skrevet

Jordmor ville ikke finne hjertelyd på meg når jeg var på kontroll i uke 14. Hun mente det var så stor sjangs å ikke finne noe at det bare ville gjøre meg mer bekymret. Første gang jeg høret hjertelyd var når jeg var på UL i uke 19.

Skrevet

Jeg var hos jordmor i uke 15. Hun fant hjertelyden med en gang, og hørte den veldig godt og lenge. Det var kjempeflott! Men det er visst like vanlig at hun ikke finner den, og jeg ble advart mot det på forhånd. Kommer bl.a. ann på hvor barnet ligger, og om mor har "ekstra polstring" på magen.

Skrevet

Jeg fikk ikke høre noe før i uke 22, men har morkaka foran da...

Skrevet

Jeg hørte hjertelyd hos jordmor i uke 16 med førstemann..

Nå skal jeg til jordmor 16+2 i morgen, og regner med jeg får høre hjertet igjen da, for jeg har hørt det hjemme med babywatcher siden jeg var 10+6...!!!

Skrevet

jeg hørte den i uke 14+6. ho lette ti min før ho fant den, så jeg ble veldig glad da ho endelig fant den...

Skrevet

Jeg fikk høre hjertelyden hos legen da jeg var 12+3. Han sa at nå burde vi høre den godt! Han fant den etter noen sekunder, og vi hørte lyden godt :)

Skrevet

jeg fikk høre den hos jm når jeg var 11+4. Fant den med en gang.. Hørte den først litt lavt(var jo høyt nok;) så ble det stille å jordmor leit noen sekunder og så fant ho den igjenn å da var den kjempe høy;)

slag på ca 150/160 slag i sek:)

var vist heldig så fikk høre lyden så tydlig så tidlig, bebissen la seg vist nok helt ideelt så vi fikk lytte på det lille hjertet;)

Skrevet

Jeg hørte hjertelyden i uke 13 og i uke 14. Verdens vakreste lyd...

Skrevet

Første gang jeg fikk høre hjertelyden var jeg 15+1

Men ble flyttet 2 dager på ul, så eg. 14+6 da hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...