mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hei.. Idag har jeg vært på kontroll hos legen og han sa at alt stod bra til. Er ikke store ungen jeg skal trykke ut da. Han veier 3000 gram nå og jeg er 38+5 uker.. Noen som vil samenligne mål ? Om jeg skjønner dette riktig så er det sånn : BPD: 94 MAD: 96 VEKT: 3000 gram HJERTESLAG: 136 Er ikke sikker på om jeg har skrevet riktig, men vært morsomt om noen ville sammenlignet. Bare for moroskyld. Er litt usikker på om disse målene er veldig lave også. Er de det? Høstklem fra meg ..
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Syntes det var fine mål jeg Og vekten er jo bare et estimat... det hender de bommer... 3000 gram. og halvannen uke til termin.... tror det er helt passelig!
bollenr3 Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 jeg var på vektestimasjon i uke 37+3. mine mål var: BPD: 92 MAD: 93 vekt: 2770 gram ser ut som om vi ligger ganske likt i løypa mtp at jeg er litt over ei uke kortere en deg ved måling. legen sa at det var mindre mål en forventet, og at jeg kom til å få en forholdsvis liten baby... håper liten baby betyr lettere fødsel =) hva betyr egentlig BPD og MAD?? noen som vet??
mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 Moro da at vi er ganske likt Jo MAD er mageomkretsen og BPD er hodeomkretsen .. Tror jeg. Er ikke heelt sikker, men jeg mins det var det legen sa til meg sist. Eller kansje det ikke er det? Nei nå ble jeg usikker. Kansje noen andre litt mere erfarne vet ..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå