Gå til innhold

Venteventevente.... *spent*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Var litt skuffet og lei i går, så jeg orket ikke svare. Men nå er alt mye bedre. Det ser ut til at det blir prøvefødsel på meg! Jeg skal ta bekkenbilde for sikkerhetsskyld, og hvis det er normalt så mener legen at det er store sjanser for at jeg vil få en normal grei fødsel, siden jeg har nesten født før (8-9 cm før keisensnittet sist).

Men legen sier at vi skal ha en samtale til så vi er sikre på at vi tar den riktige avgjørelsen, og da skal også jordmoren min være med. Det som er litt dumt er at det røngtenbildet ikke tas før i uke 37, så det er først da jeg får endelig klarhet.... Men pytt..... Leste på forhånd at mange som var innstilt på KS forandret mening etter legesamtalen, jeg tenkte "ikek meg nei.... ingen skla "lure" meg til noe"... Men nå føles det egentlig ganske greit, måtte bare tute litt i går, og bli ferdig med skuffelsen. Kommer jo sikkert til å bli kjempeglad etterpå for at jeg har født vanlig, jeg får stole på statistkken og legen, og regne med at alt går helt fint. Hun sa desuten at man vil tidlig i forløpet se om det ikke går bra nok, så det er "ingen fare".

Trist å høre at du ikke får KS, men veldig godt å høre at du får ekstra oppfølging da, og at dere skal ha en samtale til.

Kan jo si at jeg gruer meg nå enda mer til min samtale.........men skal bli godt å få det overstått. Har litt over en uke til å grue meg på da.

Håper alt går bra for deg og at fødselen blir HELT uproblematisk :)

Hei fruHC

Først: Jeg får KS hvis jeg vil det!

Men anbefalingene deres på grunnlag av det se ser fra forrige fødsel og sånn er at jeg fint skal kunne føde vanlig dersom bekkenet er stort nok.

Skal som sagt prate mer med de...

Skuffelsen jeg opplevde var nok mest fordi jeg hadde noen kunstige forhåpninger om at etter ekgetimen skulle jeg liksom ha enten en garanti for at en fødsel ville foregå helt uten komplikasjoner, eller så hadde jeg fått en dato til KS.... Var liksom ikek forberedt på å "snakke mer om det, og finne det ut etterhvert"...

Annonse

hei :)

det var fint å høre da :) for da kan du jo se det litt ann..........selv om jeg skjønner skuffelsen over at du kanskje trodde at "nå skulle du slippe å tenke på det" noe mer........

Uansett hva du det blir til ønsker jeg det masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...