Gå til innhold

ok..legger meg lang flat !!!

Har en av hver-full stopp nå=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvte ikke å lage noe krangling eller kvalm..

Det var litt mer ment som en tråd vi kunne finne litt fakta om når folk flest synes det er greit å få barn!

Prøvte ikke å angripe noen,uansett alder,men ser jo at mangen er ganske hårsåre å hisser seg litt...

MEN synes ikke de som må gjemme seg bak anonym er så veldig modne...

Men jeg beklager uansett at jeg startet 20 vs 30....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du lager et innlegg så har ikke du ansvaret for at noen begynner å diskutere.. Sikker på at du la det inn i beste hensikt!

Skrevet

Ja da var virkelig ikke ute etter noe annet!

Skrevet

Ikke tenk på det du.. =)

Skrevet

Heisann, HI! Jeg tolket innlegget ditt som et forsøk på å skape en mer saklig og interessant diskusjonstråd omkring et tema som tok litt av lenger nede. Helt nøytralt :) Men typisk at noen alltid klikker.... ikke ta det personlig i hvert fall :)

Skrevet

Takk for svar begge to,men nå har jeg iallefall beklaget meg :)

Men det er som du sier ka-ping - typisk og ganske vanlig at noen klikker litt...hehe:)

Skrevet

Neste gang kan du jo tenke deg om før du lager en slik tråd. Du burde visst at det kom til å bli slik.

Men... på en annen side.. hva kan en vente seg av en 20-åring..

Skrevet

Du greide ikke la være nei.... jaja vi vet nå i alle fall at du er her, og at du ikke greier å la være å prøve å provosere uansett. Det er en slags forutsigbarhet i det og :)

Skrevet

Jeg tolket det også som at du ville lage en sakelig tråd, så anonym, spar deg. jeg kjenner egentlig at jeg er dritt lei hele greiene. Unge prøver å overbevise de "gammle"(som jeg ikke mener er gammle) og omvendt. men saken er at de som kommer med stygge kommentarer er de som er umodne. Vær så snill ikke gidd dette mer, det er så lite hyggelig.

Skrevet

en blir jo provosert når en ser siste svar av "termin"..

Først beklager hun veeeldig...

for så å si at vi klikker....

Ja, hun er sikkert veldig lei seg.

Skrevet

Hehehe:)

Festlig du anonym!Lar meg ikke provosere!Du klikker jo tydeligvis igjen!

Å du kaller meg bare 20?Det er jeg ikke heller å hvis du er eldre en meg synes jeg litt sÿnd på deg!

Skrevet

*LER*

er det "here we go again" eller?!?!?

huff.... :)

Skrevet

Var ikke ment sånn...bare det at hvorfor skal vi gidde å diskutere slike ting? Blir jo ALDRI enige uansett... mener nå bare at det er riktig til forskjellige tider for hver enkelt...

Skrevet

Termin:

Du lille jente er bare 21 år!

Så er det synd på meg dersom jeg er eldre??

Skrevet

L&T: jepp, nå er vi igang igjen.... :)

Skrevet

ja da det er jeg..å stolt som bare det:)

Ja sånn som du herjer å styrer her inne nå,synes jeg synd på deg hvis du ikke er 15 år!

Men det er bra du har noe å fordrive tiden din med!hehe..

Å nå gidder jeg ikke å svare deg mer så sant du kommer med trussler,men så barnslig er du vel ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...