Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 tok ut den for lenge siden og er nå gravid i min 26 uke. det kommer litt gulaktig ut av brystvorten når jeg klemmer på den, altså fra de to hullene. er det farlig, hva skal jeg gjøre, håper jeg kan amme?!!! uff, håper noen kan svare på dette!
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Er det ikke råmelk som kommer da??? Du kan kanskje prøve å rense den med noe hvis du tror det er noe muffens med det som kommer ut? kloramfenikol eller noe sånt da?? hmm.. hvis du er skikkelig bekymret så kontakt jormord eller lege å hør med de du.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 nei det er ikke råmelk. hadde dette før jeg ble gravid også. har kanskje fått en liten infeksjon, men hva skal jeg rense med???
godiva med 3 gull Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Har også piercet begge brystvortene for mange år siden. og jeg kunne desverre ikke amme min datter. Melkegangene var helt blokkert, så du får nesten ta høyde for det... Forklar det også for de som hjelper deg med amming på føden i tiilfelle du ikke får det til.. Klorhexidin skal vel ta det. lykke til
fruhc80 og Linnea Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 hei samme gjelder meg........gjør ikke noe vondt eller noe, men det kan komme noe hvitt ut når jeg klemmer på brystvorta......selv om det er evigheter siden jeg tok den ut. Heldigvis har jeg bare hatt i den ene, så da regner jeg med den andre puppen fungerer om det skulle blir så alvorlig. Men ser det samme gjelder navelen etter jeg ble gravid............hvis jeg klemmer der kan det også komme noe hvitt ut, og det gjorde det absolutt ikke før jeg ble gravid, så aner ikke hva det er jeg.............rart er det ihvertfall. ikke noe svar for har lurt selv, men tydeligvis "vanlig" etter å hatt piercing.....kjipt!!
gizmo2 Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 ikke helt det samme men verdt å prøve??? Jeg fikk infeksjon i piercingen i navelen og fikk tips om å bruke Dr.Greves intimvask. Det gjorde susen for meg ihvertfall, borte etter ca 3 dager:o) LYKKE TIL
Bellen Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Jeg har det samme problemet og la ut et lignende spørsmål, tror det var på skravlesiden, og ble anbefalt en såpe som heter Provon. Jeg har lett hos mange apotek men ikke funnet den enda. I mellomtiden tror jeg jeg skal prøve Dr.Greve, den står jo i dusjen allikevel
Angelas_Baby Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Hihi, dette lurer jeg også på! Hadde piercet begge brystene, men tok ut piercingene da jeg var i uke 19 ca, fordi jeg hadde så J***** vondt. Er i uke 27 nå, og klemmer jeg på brystene kommer det sånn ekkel gul greie ut der hvor piercingene var, men bare på en side. (ikke tvers gjennom). Jeg får ut masse råmelk, så virker jo ikke som om melkekanalene har tettet seg igjen, og fargen på råmelken er annerledes enn den ekle gule. Har jo hørt om folk som har ammet MED ring i brystvortene også. Men det er vel ikke bra om ungen skal "suge i seg" verk eller hva det er?!!! Må huske å spørre jordmor!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 Jeg tok ut piercingen min på søndag jeg. Er 13+0 i dag. Det kommer ikke noe ut av hullene nå, og håper at jeg slipper det ekle gule pusset. Tror det er veldig individuelt på hvem som kan amme og hvem som ikke kan etter å ha hatt piercing. Kommer kanskje ann på hvor lenge du hadde den før du tok den ut. Jeg hadde den i 2,5 år tror jeg... Å amme med piercingen i vorta, nei det hørtes merkelig ut, og ikke særlig behagelig for barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå