oisann Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jeg var hos jordmor i dag og spurte så fint om å bli strippet. Er i uke 38 og 3.gangsfødene (Det blir 3 barn i løpet av 3 år). Hun prøvde men fikk ikke til helt da jeg var overmoden. Ikke noe å få tak i og fikk glatt 3 fingre inn. Hodet var bevegelig også og det gjorde det ikke noe lettere. Noen andre som har opplevd det? Og hvor lang tid tok det før fødselen var i gang? Jeg er rett og slett møkka lei så jeg gikk innom apoteket og kjøpte lakserolje. Så får vi se hva som skjer.
Tredje nurk underveis Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Det er jo en del jordmødre som advarer sterkt mot lakserolje... Når du er så moden, kan det jo ikke være lenge igjen?? Kanskje verdt å vente på at fødselen kommer i gang av seg selv??
oisann Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg tok to spiseskjeer sist gang jeg var gravid og måtte på toalettet et par ganger. Ingenting mer skjedde. Ei venninne av meg tok resten av flaska!!!!!!!!! Og var syk i et døgn. Fikk masse rier og vonter men fødte ikke før 14 dager senere med lite og veeeeldig misfarget fostervann. Tydeligvis at fosteret også hadde reagert veldig på lakseroljen. Så hvis jeg tar oljen tar jeg ikke mer enn et par skjeer. Har ikke bestemt meg enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå