Gå til innhold

trenger forslag til et røft navn!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vet ikke om jeg legger det samme som deg i "røft, sprettent og fint", men her er ihvertfall noen navn jeg tenker på i den sammenhengen:

Annika

Anniken

Ulrikke

Molly

Ulla

Ebba

Una

Klara

Martha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beskriver navnønskene mine slik du gjør; Litt røft, kanskje klokt og feminint! men siden jeg får en gutt denne gangen kan du jo få se de alternativene jeg hadde kommet opp med for en eventuell datter :

Eira

Annicken

Marikken

Tirill

Lotta (faktisk)

Åsa

Åsne

Ellinor (Faktisk)

Karen

Karin

Nor

Jeg er litt tilhenger av å få navnet til å klinge sammen med etternavnet jeg da, liksom se helheten, og det har jeg jo ingen muligheter for å foreslå i forhold til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange fine navn her, Frida, Tiril, Lotta, Eira er alle på lista, men mannen min liker bare Frida og Tiril....finner liksom ingen navn som faller i smak for begge...har også tenkt på Vilde, Thale, Lisa...synes dette med navn er kjempe vanskelig jeg..

hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva med Trude?

noen andre forslag:

Mari

Ragnhild

Ingvild

Ingeborg

Kari

Karen

Trine

Katrine

Margaret

Synes det blir for mange motenavn her inne jeg - liker dere ikke noen av disse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller Tirill enn frida syns jeg!

kom over en liten jente endag som het Emmeline, og det syns jeg var så sjarmerende!

Bare noen dager etter er jeg på lekeplass med mine barn og ser en liten gutt jeg vet har fått en søster....så jeg blir så nyskjerrig på hva hun heter at jeg spør... også heter hun Tommeline!

Det er så mye moro navn om dagen, både tante-retro og olde-retro og eventur-veien og dikte-veien.... man må jo få så mange unger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...