Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Ønsker ikke sukkersøte navn, men ett røft,sprettent men samtidig fint navn.....noen forslag?? ikke Ronja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 glemte å skrive ett jentenavn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Rikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
joppa Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Erika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Åsta, Petra, Tora, Tonje, Lena, Lisa, Katarina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Katja, tara,Maiken, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 Vet ikke om jeg legger det samme som deg i "røft, sprettent og fint", men her er ihvertfall noen navn jeg tenker på i den sammenhengen: Annika Anniken Ulrikke Molly Ulla Ebba Una Klara Martha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zappi Skrevet 19. september 2006 #8 Del Skrevet 19. september 2006 Mirjam Lotta Vilde Tiril Irja Er det noe sånt du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #9 Del Skrevet 19. september 2006 Rikke Lotta Cathrin Torunn Mia Petra Ramona Linn Ja.. De var kanskje ikke så røffe da.. Gjorde i alle fall et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2006 #10 Del Skrevet 19. september 2006 Kajsa Ebba Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 19. september 2006 #11 Del Skrevet 19. september 2006 Trine Frida Tina Guro Trude Andrine Kaia Karen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 19. september 2006 #12 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg beskriver navnønskene mine slik du gjør; Litt røft, kanskje klokt og feminint! men siden jeg får en gutt denne gangen kan du jo få se de alternativene jeg hadde kommet opp med for en eventuell datter : Eira Annicken Marikken Tirill Lotta (faktisk) Åsa Åsne Ellinor (Faktisk) Karen Karin Nor Jeg er litt tilhenger av å få navnet til å klinge sammen med etternavnet jeg da, liksom se helheten, og det har jeg jo ingen muligheter for å foreslå i forhold til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #13 Del Skrevet 19. september 2006 mange fine navn her, Frida, Tiril, Lotta, Eira er alle på lista, men mannen min liker bare Frida og Tiril....finner liksom ingen navn som faller i smak for begge...har også tenkt på Vilde, Thale, Lisa...synes dette med navn er kjempe vanskelig jeg.. hovedinnlegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perny Skrevet 19. september 2006 #14 Del Skrevet 19. september 2006 hva med Trude? noen andre forslag: Mari Ragnhild Ingvild Ingeborg Kari Karen Trine Katrine Margaret Synes det blir for mange motenavn her inne jeg - liker dere ikke noen av disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 21. september 2006 #15 Del Skrevet 21. september 2006 Runa Kirvill Guro Haldis Olaug Svava Hulda Ingeborg Borghild Oddrun Brynja Katla Øyonn Margit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 21. september 2006 #16 Del Skrevet 21. september 2006 Hva med Helle eller Mira. (Synes Frida er et veldig fint...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #17 Del Skrevet 21. september 2006 Tekla Rifka Og så er jeg veldig enig med hun som foreslo Hulda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #18 Del Skrevet 21. september 2006 petra vilfrid venil dagne myrtel fie ellinor fride Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2006 #19 Del Skrevet 22. september 2006 Jentene mine heter Tara, Helma og Alfa:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 22. september 2006 #20 Del Skrevet 22. september 2006 Heller Tirill enn frida syns jeg! kom over en liten jente endag som het Emmeline, og det syns jeg var så sjarmerende! Bare noen dager etter er jeg på lekeplass med mine barn og ser en liten gutt jeg vet har fått en søster....så jeg blir så nyskjerrig på hva hun heter at jeg spør... også heter hun Tommeline! Det er så mye moro navn om dagen, både tante-retro og olde-retro og eventur-veien og dikte-veien.... man må jo få så mange unger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå