Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Hvis jente: Alva, Othilie, Erle eller Molly Hvis gutt: Balder, Linus, Martinus eller Pelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 19. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg glemte visst Silas på guttenavnene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma:) Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Molly og Pelle på topp,men synes alle navnene er fine.Silas likte jeg også godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Othilie synes jeg er litt tungt å uttale. Liker veldig godt Erle (Eldle) og Alva, og Molly synes jeg er litt tøft. Guttenavnene likte jeg ikke så godt, men Pelle er søtt (kanskje ikke så bra på en voksen mann) og Balder er bra (men er ikke sikker på at betydningen er så heldig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 19. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2006 Til Anonym.. Forstår ikke helt hvorfor betydningen av Balder er uheldig. Balder: den vakre, gode, eller 'høvdingen'. Lysguden i norr.myt, sønn av odin og Frigg. Vet du noe jeg ikke vet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Balder og brak!! Kommer til å bli en bråkete gutt;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #7 Del Skrevet 20. september 2006 Alva, Molly o Balder var fine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. september 2006 #8 Del Skrevet 20. september 2006 Jentenavn: Alva og Erle Guttenavn: Liker ikke så godt Martinus, men de andre var fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 20. september 2006 #9 Del Skrevet 20. september 2006 Likte Erle, Othelie og Alva (litt usikker på det siste) Av guttenavnene hadde jeg valgt Linus, men likte ingen av dem serlig godt. Balder har jeg aldri likt, Pelle synes jeg ikke er et ordentlig navn og Linus og Martinus synes jeg er litt feminine;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 20. september 2006 #10 Del Skrevet 20. september 2006 Så ikke at det stod Silas lengere ned, da ville jeg gått for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 22. september 2006 #11 Del Skrevet 22. september 2006 Jente: Alva eller Molly Gutt: Silas!!!!! Har et søskenbarn som har en gutt som heter det, synes det er helt nydelig! De bor i Danmark og det er bar så fint når de sier det på dansk! Ellers liker jeg Linus. Hesten min het Balder og kanarifuglen Pelle så de er liksom oppbrukt, hehehe... Martinus minner meg om Martini, hihi!! Men lykke til med navnevalget! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå