Fiamaja Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Sønnen vår på snart et år (11.oktober) har akkurat begynt i familiebarnehage. Han er der fra ca. 8.30 til 14.00. I løpet av den tiden sover han bare 1 time i barnehagen. De er 7 barn i alderen 1-3 år og det virker som om opplegget er tilpasset mest de større barna i barnehagen med tanke på rutiner for soving. De leveres ute i en lekepark. Klokka 10 går de inn i en leilighet og klokka 11 spiser de. Klokka 12 legges de i samme rom alle sammen, på madrasser på gulvet. De sover da ca. 1 time. Jeg ser at sønnen min er helt utkjørt av søvnmangel. Han pleide før han begynte der å sove først 1 1/2 time fra 9-11 og deretter en times hvil på ettermiddagen fra ca. 14.30. Hvordan gjøres det med soving i andre barnehager for de minste som trenger mer søvn? Trenger litt info. Vil ikke slite ut sønnen min helt. Fiamaja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6370170-oktober-barnehage-og-s%C3%B8vn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå