Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 1) Oscar og Henrik er to navn vi nå tenker på. Storebror heter Victor. Hva liker dere best sammen? 2) Hvilke mellomnavn hadde vært fine sammen med Oscar og Henrik? 3) Hva synes dere om å bruke samme mellomnavn til søsken? Er det teit, eller greit? (Blir ikke brukt til vanlig, er bare et gammelt navn i familien som nesten ingen heter og har lyst å bringe det videre...) 4) Har dere noen andre forslag til til navn som passer til Victor? Dette ble litt mye, men er veldig takknemlig for svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 1.) Oscar og Henrik er begge navn somm passer godt til Victor. Måtte jeg imidlertid valgt ett, måtte det blitt Henrik. 2.) Per Oscar og Henrik William 3.) Synes ikke det er teit i det hele tatt:) 4.)Victor Sebastian Lykke til med navnvalg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Både Oscar og Henrik passer godt til Victor. Liker Henrik best. Oscar Elias eller Henrik Olai Vet om en mor og to døtre som alle tre har Marie til mellomnavn. (Bruker det ikke til daglig) Syns det er artig og flott. Victor og David, Nicolai eller Mickael. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Tusen takk for svar - håper flere gidder å svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 1) Oscar og Victor 2) Nils Oscar, Karl Oscar, Per Oscar, Oscar Alexander, Knut Oscar, Pelle Oscar, Oscar Andre, Oscar Mattias 3) Helt greit 4) Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #6 Del Skrevet 20. september 2006 1) Liker Oscar best, og det er også det som passer best sammen med Victor. 2) Oscar Andrè, Oscar Johannes, Oscar Mathias, Oscar Emanuel, Oscar Alexander. Henrik Elias, Henrik Mathias, Henrik Alexander. 3) Jeg vet om to gutter som er søsken, som begge bærer navnet Even som mellomnavn. Også faren deres har Even til mellomnavn. Så jeg synes jo ikke det er så teit. Men mellomnavna deres brukes ikke til vanlig da. 4) Victor og: Raymond Christian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #7 Del Skrevet 21. september 2006 Flere forslag? Synes ALLE at det er greit med samme mellomnanv? Hadde ikke trodd det jeg. Det har ikke kommet opp noe navn som jeg synes er bedre enn Oscar eller Henrik enda... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 Synes både Oscar og Henrik passer til Victor. Holder kanskje en liten knapp på Oscar. Jeg synes det er litt rart med samme mellomnavn til søsken. Men når det er en litt spesiell grunn, så blir det jo litt anderledes. Men jeg ville sjekket andre mellomnavn også. Oscar kan jo passe sammen med Amandus, Nikolai, Cornelius, Emanuel Henrik kan passe sammen med August, Johannes, Olai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå