Hanne og jentungen Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jeg trenger litt energi til å få ferdig den j.... masteren min:/
Nr-3-i-Magen Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Her kommer et lass energi *Hiv og hoi* Det er så mye at jeg måtte sende det med lastebil - kommer nok på døra om 5 minutter. Ellers så hjelper det med sjokolade også :-) Klem
Hanne og jentungen Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Der kom både tonnet med energi og sjokoladen:)) Takk:))
*Lucia* Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase energi til deg!!!! :-)
Hanne og jentungen Skrevet 19. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2006 Jeg skriver om fattigdomsstrategier rettet mot kvinner i Ghana:))
Gjest Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 et lite effektivt tips: på enkelte helsekost-butikker, ikk sunnkost, tror jeg, så selger de bokser med et rosa pulver i, som smaker jummi bringebær, som du blander med vann, å så får du energi. ikk så bra å overdrive med, når man er gravid, men jeg har til nød tatt et glass med sånn, med halv dose pulver, de dagene det har vært tungt å komme seg fra a til å. denne vidunder-drikken heter så mye som "red kick" å inneholder koffein og guanava, tror jeg det heter. dene r margedyr, emn verdt pengene! jeg letter min samvittighet med å drikke sånn, for jeg har kuttet ut kaffen, da jeg får halsbrann av den.. anbefaler å prøves, men husk, den koste rpenger. unde 500 hvertfall, men mye for oss som ikke har så mye...
Gjest Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 herregud, ka med feil eg skriv.. trur eg å treng styrke for å klare å trykke ned de rette knappan på tastaturet..
Hanne og jentungen Skrevet 19. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2006 Hihi. Jeg skulle gjerne prøvd det der hadde det ikke vært for at jeg ikke har penger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå