Gå til innhold

Huff, nå kan jeg bli skuffa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg allerede regnet ut terminen... Herremin, dette kan ikke være bra for meg. Har jo mistet en gang før og klarer ikke tanken på å miste igjen. Og her er jeg; vet ikke om jeg er GRAVID en gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skal gå bra!! Krysser alt jeg har for deg !!

Håper og tror at alt går bra,og det må du også gjøre!!

Ikke miste motet ihvertfall,ikke sant?

Skrevet

Jeg skal prøve å ikke stresse så mye... Men det er jammen meg ikke lett. Jeg gjør meg bare sårbar ved å planlegge så mye...

Skrevet

Du kan blir skuffa, men du kan jo også bli veldig, veldig glad!

Får håpe det er det siste som gjelder!

Lykke til.

Skrevet

Jeg får prøve å senke forventningene litt. I alle fall til jeg får testet meg om 14 dager. :o)

Takk for omtanken.

Skrevet

Jeg skjønner deg så godt!!!! Også tror jeg det er typisk for oss kvinns å planlegge, tenk bare på den gangen du møtte mannen/kjæresten din...............

Jeg begynte ihvertfall å tenke" stua skal være koselig- med peis og katt i sofaen, badet skal være herlig og innbydende- stort badekar så vi ofte kan ta et skumbad, vi skal ha en stor hage så vi kan ha hagefester med venner, kjøkkenet skal ha kjøkkenøy og være husets midtpunkt osv..............Kjente du deg igjen?? Ikke rart vi blir slitne...........

Ikke klandre deg selv for å planlegge, det er klart du skal få ha drømmer og håp, det trenger vi jo i bøtter og spann:o)!!

Ikke gi opp det her klarer du, ikke sant!

Stor oppmuntringsklem og en tidsmaskin sendes til deg slik at testdagen snart er her:o)

Klemz

Skrevet

Hehe, ja, det er typisk - da vi først begynte å planlegge å bli gravid for tre år siden (på egen hånd) var vi litt sånn, "nei, ingen vits å bestille sommerferie, da skal jeg jo være gravid" sov.

Og ikke minst - begynte å tenke på å flytte til mer barnevennlig strøk, kjøpe større bil etc.

Heldigvis har vi klart å styre oss - i alle fall med flyttinga. hadde vært utrolig kjipt å sitte tre år i rekkehus m/barnerom og lang pendlevei fordi vi skulle få barn - og ikke fikk det. Og ikke minst at alle naboene har småbarn.

Er glad vi istedet ble boende noen år til der vennene våre bor - så kan vi heller flytte når det blir aktuelt...

Er naturlig å dagdrømme litt, men jeg tror også på å begrense den konkrete planlegginga noe :-)

Skrevet

Åh finetine - så flott skrevet.

Jo jeg kjenner meg igjen i mye, men denne graviditeten tar kaka. Jeg er så takknemlig for alt jeg har og har fått så mange ønsker oppfylt her i livet. Men likevel mangler hovedrolleinnehaveren... Den siste, store puslespillbiten som bare binder alt sammen og gjør meg og min kjære 110 % komplett!

Jeg tar i mot tidsmaskinen med stor takk (wow, så fancy den var! Rosa lys... nice) og går hjem å venter på at testdagen kommer flytende på ei fjøl. hehe.

Tusen takk for oppmuntrende og kloke ord.

Klemmer fra

Skrevet

Ja, det har du rett i Mia_l:o).

Man bør nok ikke planlegge for mye heller, en sunn og forsiktig dose av optimisme og realisme er kanskje en grei blanding:o).

Vi kjøpte faktsik større bil( rødme) og utsatte bryllupet i år til neste år, fordi vi tenkte at da har vi jo en baby og det var i fjor. Foreløpig har jo ingenting skjedd, Så det er et veldig godt poeng å ikke sette livet på vent....................

klem

Skrevet

Hehe, må le litt her. Vi bygde oss hus for 1,5 år siden og bor i dag blant småbarnsfamilier og småbarnsgråt. Faktisk så kan dette virke perventivt og mot sin vilje! ;o) Vi kjøpte ny familiebil i sommer da jeg gikk gravid (mistet senere) så nå har vi egentlig full pakke. Mangler bare en stykk baby! Vel, vi har heldigvis fått det slik vi vil ha det og håper og tror at vi blir gravide igjen snart.

Skrevet

Humre, ja, vi røyk på en smell og kjøpte større og sikrere bil i vår vi også.... men nå har jeg jo faktisk fått pos. test, så hvis alt går bra blir det bruk for den! :-)

Jeg sluttet å søke jobber også, da vi fant ut at vi skulle satse på familieforøkelse. Når jeg nærmet hadde gitt opp i vår (mislykka forsøk nr 1) søkte jeg jobb - og fikk den. Begynner snart - med embryo i magen... jaja. Det får de vel bare tåle :-)

Skrevet

Hei igjen li-li :)

Det er vel litt typisk oss jenter...å planlegge dersom,hvis, så fremt,i fall...Ikke alltid det blir som en ønsker,med en gang i alle fall.

Men har en god følelse for deg denne gangen,så du må bare holde motet oppe,og gå helhjertet inn for oppgaven..Jeg skal stå på sidelinjen borti gata her og heie deg frem jeg!

Klem fra

Skrevet

1000 takk for koselige ord :o) Og bra du har en god følelse!! Sånt liker vi.

Skrevet

vil bare gi deg en klem, og håper at dagen i dag blir bedre enn den i går! Jeg er sikker på at dere lykkes nå, og gled deg til den positive testen om små 2 uker!

klemmer fra

Skrevet

Hei snooopi og tusen takk for klemmen! :o) Jeg prøver å beholde fatningen her og ikke ta helt av. Lettere sagt enn gjort. hehe

Har du det fint? Her i Trondheim pøser det ned i dag. Det er typsik høstvær - og jeg digger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...