Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 http://www.dinbaby.com/forum/thread/6368643 Mulig jeg er litt krass i "vedlagte" link, men men.. Må nesten bare le av det... (
hege_d Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Skjønner da godt at det var en oplevelse du helst ville være foruten. Men mon ikke det bare var et øjebliks stress - de er jo også bare mennesker I øvrig kaller jeg dem også tanter, og synes da det er kjempekoselig - høres da mye venligere ut en pedagoger, eller hva det var de ville kalles... Hørte engang en liten gutt si Hej onkel politi til en politimann, og politimannen svarte Jeg er faen ikke din onkel!!! tror nok han hadde stått opp med gale beinet først!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Godt noen tør å lufte seg og si hva de mener!! Selv holder jeg meg i skyggen på skravlesiden, for det skal ofte bare et halvt skjevt ord til før alt blir tatt opp i verste mening. Tror nok også det var en stresset dag, fremfor at det er noe som betegner hvordan det er hver dag, evt verre når foreldre ikke er tilstede. Regner med at selv pedagoger/tanter også handler av og til før de tenker seg om for å finne den "riktige" løsningen. Men skjer det derimot igjen hadde jeg nok tatt det opp. Er jo ikke nødt til å halshugge noen, bare spørre hvordan det faktisk er og si hva man mener om saken (saklig). Og jeg syns ikke du var krass )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå