Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Hvis det blir jente: Elicia Elsina Mirelle Hedina Isobella Arlena Jolinda Kezia Cornelie Hvis det blir gutt: Crispin Nias Jordan Tian Liker litt spesielle navn, og tar gjerne i mot forslag til andre navn i samme stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Oj - her var det mange uvanlige navn! Disse var fine; Arlena Kezia Nias Liker at folk velger litt annerledes:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 av disse likte jeg Elicia, Jolinda og Cornelie best;D og av guttenavnene likte jeg Nias og Tian lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Cornelie, Crispin og Tian er de navnene jeg likte best. Er nok en anelse konservativ av meg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Disse likte jeg av jentenavna: - Arlena - Cornelie - Keiza (Liker bedre Keisi/Keizi) Disse likte jeg av guttenavna: - Nias (Nydelig navn da<3) - Tian De andre ble for spesielle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 21. september 2006 #6 Del Skrevet 21. september 2006 Nei, ikke min smak dette her... Cornelie er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå