LillianS Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Idag har jeg vært på ultralyd og alt var kjempe bra . Var så artig å se den lille babyen våres. Vi venter en liten .............. GUTT Var så artig , har en jente ifra før og hadde skikkelig gutte følelse denne gangen. Ble så glad. Tror pappan er den stolteste i verden idag =) Terminen ble endret med 2 dager , ifra 16 til 14 februar
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Så moro, gratulerer så mye :-) Flott at alt er i orden. Gleder meg til UL jeg også, en uke og 2 dager igjen :-)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Gratulerer med en flott velskapt guttebaby i magen LillanS!!!!!!
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Åh, så herlig da ! Vi venter også gutt, og har jente fra før. Skikkelig stas med en av hvert kjønn !! Klem fra
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Grattis! Koselig med gutt! Hadde du noen følelse om hvilket kjønn det kunne være før UL? Kos deg med magen!
LillianS Skrevet 19. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2006 Takk takk Jeg hadde veldig gutte følelse i begynnelsen , men i det siste har jeg vært litt mere i tvil. Ble spådd gutt av hun cec26 og på det kinesiske fødselskartet, så jeg hadde jo ett lite håp =) Gleder meg så til å kjøpe gutteklær jeg nå. Kommer til å gå amok neste gang jeg er i byen. Hadde jeg fått jente igjen , så hadde jeg jo egentlig ikke trengt å kjøpe noe særlig tøy. Men nå må jeg ha alt nytt , hihi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå