Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 startvekten min var på 94kilo, og nå i uke 22 veier jeg 102, det er 8 kilo opp det. I og for seg er ikke det så ille men jeg ble bare så paff fordi det ser ut som at jeg har tatt av, bortsett fra på magen da... skjønner det ikke....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 jeg har nesten de samme kiloene som deg. er nå i uke 39 og har gått opp 16 kg. Og det rare er at lårene har blitt mindre. Men jeg kan da ikke ha 16 kilo på magen?
#butterfly# Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 kanskje det er mye vann i kroppen som har fått vektnålen til å gå opp..
Pølsa Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg er litt i samme situasjon som deg, er 26+1 idag og har gått opp fra 89 kg. til 97. Ikke så ille egentlig, men jeg får også stadig vekk kommentarer om at jeg ser slankere ut enn før jeg ble gravid? Jeg ser det faktisk selv også, at det er bare magen som har blitt større - resten har krymoet litt. Jeg har vært velidg bevisst på både kosthold og trening i dette svangerskapet, så det er kanskje ikke så rart, men kiloene har nå uansett kommet på.... Du skal se at vi raser ned i vekt etter at ungen er født og blir letter enn før!!
slankeguri Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 er ikke meningen å være gledesdreper her,men opplevde det samme jeg også sist gang. Trodde resten hadde krympet helt til magen forsvant...da så det ikke like bra ut nei.. det var den store magen som fikk resten til å se riktig så yndig ut,så alt var ikke noe annet enn synsbedrag desverre.
Videlivi Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Jeg var hos legen i går, er i uke 36 i morgen, og har gått opp 5 kg til på de tre siste ukene, Er nå + 10 opp tilsammen. Jeg kjøpte noen bukser som var for store i livet, men passe på hofte og lår tidlig i våres, og de kan jeg helt fint ha nå. Lårene mine svømmer i dem, men magen er stor nok, så jeg får håpe at lårene har blitt litt mindre, og at det ikke bare er magen som er skyld i at det ser og kjennes sånn ut =) Lykke til dere andre !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå